تساوی دربی پیشکسوتان در افتتاحیه جام یونس شکوری

دیدار نمادین جام یونس شکوری بین پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال انجام شد که با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در افتتاحیه جام یونس شکوری، امروز پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در زمین هندبالی ورزشگاه شیرودی برابر یکدیگر قرار گرفتند و به تساوی دو بر دو رضایت دادند.
 
طبق قرار تعیین شده از سوی مسوولان برگزاری مسابقات قرار بود این بازی با حضور پیشکسوتان بالای 50 سال انجام شود و هر تیم فقط یک بازیکن زیر 50 سال داشته باشد اما با شروع مسابقه، پیشکسوتان پرسپولیس به این مساله اعتراض داشتند که استقلال از تعداد بیشتری بازیکن جوانتر استفاده کرده است و در چنین شرایطی دربی پیشکسوتان به تساوی ختم شد.
 
در این بازی؛ بهروز سلطانی، محمد پنجعلی، ضیاء عربشاهی، رحیم یوسفی، مرتضی فنونی‌زاده، سعید نعیم‌آبادی، جواد حسن‌زاده و وحید مظاهری به سرمربیگری کاظم سیدعلیخانی در بازی حاضر شدند. هر دو گل سرخپوشان را نیز سعید نعیم‌آبادی به ثمر رساند.
 
حسین کلانی، حمید جاسمیان، مهدی مناجاتی، حسین کاظمی، حسن حبیبی، محمدرضا طالقانی و سید علی مطهری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از تماشاگران ویژه این بازی بودند.
 
نفراتی مانند؛ ملک احمدی، محمدرضا شکورزاده، مصطفی اردستانی، جعفر مختاری‌فر، بهروز پرورش‌خواه، سیروس دین محمدی، ادموند اختر و ایوب حسن‌خانی حضور داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دربی ، پیشکسوتان ، شکوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار