در دیدار کمیته اخلاق با سید‌حسن خمینی مطرح شد؛

محمدزاده: از اظهارات نوه گرانقدر امام راحل بهره بردیم/ دیوان تحقیقات رسیدگی به پرونده بازیکنان سرباز را شروع کرده است

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار اعضای این کمیته با حجت‌الاسلام حسن خمینی گفت: جلسه خوبی بود و حجت‌الاسلام خمینی در مورد مباحث اخلاقی و چگونگی برخورد با پرونده‌ها در این جلسه صحبت کرد.

علی‌اکبر محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در این جلسه اظهار داشت باید بین تخلف و جرم با مجازات تناسبی وجود داشته باشد که من هم این موضوع را قبول دارم.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: ما هم در کمیته اخلاق بر این عقیده هستیم که مجازات و تنبیه نباید زیاد باشد زیرا در این صورت نتیجه‌ای عکس خواهد داشت. حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی هم این موضوع را به ما تاکید کرد که ما هم از حرف‌های ایشان استفاده کردیم.

وی عنوان کرد: همچنین من توضیحاتی در مورد آیین نامه انضباطی داخلی و فیفا به حجت‌الاسلام خمینی ارائه کردم. وی هم صحبت‌هایی در مورد مسائل اخلاقی که به درد فوتبال ما بخورد در این جلسه مطرح کرد.

محمدزاده در مورد وضعیت بازیکنان سرباز بیان کرد: سازمان نظام وظیفه اسامی 27 بازیکنی که کارت معافیت آنها باطل شده را به ما اعلام کرده، دیوان تحقیقات هم روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته تعدادی از این بازیکنان را دعوت می‌کند تا توضیحات خود را ارائه دهند.

وی درباره نامه فیفا به فدراسیون فوتبال برای معرفی مربیان منشوری گفت: این نامه هنوز به دستمان نرسیده است. در حال حاضر ما مربی منشوری نداریم و لفظ منشوری هم در کمیته اخلاق دیگر مطرح نیست اگر اهالی فوتبال تخلف کنند رأیی بر علیه‌شان صادر می‌کنیم.

رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره گفته‌های عابدینی در مورد جادوگری تصریح کرد: من صحبت‌های عابدینی را نشنیدم اما در مورد مباحث جادوگری تحقیقاتی را انجام می‌دهیم به هر حال اهالی فوتبال باید به مباحث فنی بپردازد و به جادوگری و رمال متوسل نشوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته اخلاق وظیفه تعیین سهمیه تیم‌های نظامی برای به خدمت گرفتن بازیکنان سرباز را ندارد و فقط به تخلفات رسیدگی می‌کند و سازمان لیگ سهمیه تیم‌های نظامی را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار