موسوی در تذکر شفاهی؛‌

مذاکره‌کنندگان با هوشیاری کامل بر خطوط قرمز نظام پافشاری کنند

نماینده لامرد و مهر گفت: استکبار جهانی فشارهای خود را به تیم مذاکره کننده در جهت امتیازگیری بیشتر در دستور کار خود قرار داده‌اند، لذا ضروری است که مذاکره کنندگان ما با هوشیاری کامل ضمن تلاش برای حل موارد اختلافی بر خطوط قرمز نظام پافشاری کرده و از منافع مردم و نظام دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ سیدموسی موسوی نماینده لامرد و مهر در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی امروز مجلس با اظهار تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی به مردم شریف ایران و مقام معظم رهبری اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن ماه محرم هستیم و امروز خاورمیانه به دلیل آتش افروزی مستکبران عالم و حمایت مرتجعان منطقه، گروه‌های تروریستی برهه‌ای حساس را تجربه می‌کند.  
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه ایجاد هرگونه تفرقه میان امت اسلام به خصوص شیعه و سنی را محکوم می‌کنیم، اظهار داشت: قدم نهادن در راه ایجاد وحدت امت اسلام را وظیفه خود می‌دانیم.  
 
موسوی ضمن حمایت از مذاکره کنندگان دستگاه دیپلماسی کشور این فرزندان انقلاب و نظام بیان داشت: در مقطع حساس فعلی که به پایان این دوره از مذاکرات نزدیک می‌شویم بدیهی است که استکبار جهانی فشارهای خود را به تیم مذاکره کننده در جهت امتیازگیری بیشتر در دستور کار خود قرار داده‌اند، لذا ضروری است که مذاکره کنندگان ما با هوشیاری کامل ضمن تلاش برای حل موارد اختلافی بر خطوط قرمز نظام پافشاری کرده و از منافع مردم و نظام دفاع کنند.  
 
وی گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور تنها پرداختن به اقتصاد مقاومتی است.  
 
نماینده لامرد و مهر با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: شرکت آلومینیوم بخش لامرد بعد از ۸ سال توقف خوشبختانه به کار افتاده و ضمن تقدیر از وزیر صنعت و کرباسیان مدیرعامل، هنوز گشایش این پروژه با موانعی روبروست و انتظار داریم تا توجه ویژه‌ای به آن شود تا بزرگ‌ترین کارخانه آلومینیوم جنوب لامرد بکار بیفتد.  
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس ضمن تقدیر از زحمات مسئولان در احداث راه‌های مواصلاتی حوزه انتخابیه خود تصریح کرد: اما گلایه‌های بسیار نیز دارم زیرا علی رغم آنکه تاکنون صد‌ها نفر از مردم ما جانشان را در مسیر گردنه خطرناک شهید باقری در لامرد از دست داده‌اند، تونل در حال احداث این گردنه که بزرگ‌ترین تونل جنوب کشور است، هنوز نیمه تمام مانده و نیازمند تامین اعتبارات است.  
 
وی در ادامه افزود: مطالعات راه آهن شیراز، بوشهر، عسلویه به منطقه ویژه اقتصادی لامرد با تلاش‌های فراوان دیروز به پایان رسید و انتظار داریم در اسرع وقت عملیات اجرایی آن آغاز شود.  
 
موسوی خطاب به رئیس جمهور گفت: در حالیکه برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس آب مورد نیاز خود را با احداث آب شیرین کن‌ها تامین می‌کنند سهم ایران از این نعمت خدادادی تنها ۳ درصد است و امارات که یکی از این کشورهاست، ۵۰۰ برابر ایران آب خلیج فارس را شیرین می‌کند و جالب اینجاست که فاصله دریای خلیج فارس با نزدیک‌ترین پمپاژ خط محرم در حوزه انتخابیه بنده تنها ۱۵ کیلومتر است.  
 
نماینده لامرد و مهر خطاب به روحانی خاطرنشان کرد: با این تفاسیر از شما می‌خواهیم که شخصا در این موضوع ورود کنید و احداث آب شیرین کن را در این مناطق انجام دهیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، لامرد ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار