اولین فیلم سه بعدی ژانر کودک در تاریخ سینمای ایران در راه سی و سومین جشنواره فجر

رضا خطیبی گفت: با دعوت از گروهی از جلوه گران فرانسوی مشغول ساخت اولین فیلم سه بعدی استاندارد سینمای ایران هستیم.

سیدرضا خطیبی، کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران پیرامون فیلم سینمایی "جنجال عروسی" گفت: فیلم برداری سینمایی "جنجال عروسی" به طور کامل به پایان رسیده است و وارد مرحله‌ی میکس و صداگذاری آن شده‌ایم.
 
وی در ادامه افزود: "جنجال عروسی" فیلمی در ژانر کودک است و قصه‌ی یک گروه توزیع مواد مخدر را نمایش می‌دهد که قصد دارند با ماشین عروسی مواد مخدر جابجا کنند و گرفتار تعدادی از کودکانی که در آن عروسی حضور داشته‌اند شد و توسط آن‌ها دستگیر می‌شوند.
 
این کارگردان در خصوص سه بعدی بودن این فیلم اظهار داشت: "جنجال عروسی" به نوعی اولین فیلم سه بعدی استاندارد تاریخ سینمای ایران است. فیلم سه بعدی دیگری نیز ساخته شده که استاندارد‌های جهانی را ندارد اما من با دعوت از یک گروه جلوه‌نمایی فرانسوی سعی کردم این استاندارد‌ها را رعایت کنم.
 
وی ادامه داد: این اثر فیلم خوش ساختی است که تمام لوکیشن‌های آن در "تفت" یزد انجام شده است و علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی و نعیمه نظام دوست از بازیگران شاخص این کار هستند.
 
خطیبی در خصوص نحوه‌ی نمایش این فیلم اظهار داشت: شبیه تمام فیلم‌های سه بعدی جهان این فیلم در دو حالت دو بعدی و سه بعدی نمایش داده می‌شود و سازمان سینمایی فارابی هم به ما قول داد افزون بر ساختن سالن‌های بیشتر برای فیلم‌های سه بعدی، فیلم جنجال عروسی را در سالن‌های مناسب اکران کند.

خطیبی در پایان گفت: چندین ماه است که با تمام وجود برای هرچه بهتر شدن این فیلم تلاش می‌کنم و هدف ما رساندن این فیلم به سی و سومین جشنواره فیلم فجر است. امیدوارم مردم از این فیلم خوششان بیاید و کودکان از دیدن فیلم خشنود شوند.
 

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: فیلم ، سینما ، سه بعدی ، جشنواره ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار