گواردیولا: هامبورگ می‌تواند ما را حذف کند/ بازی مقابل دورتموند اولویت بعدی ماست

گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ معتقد است هامبورگ می‌تواند تیم وی را در رقابت‌های جام حذفی از گردونه مسابقات حذف کند. وی همچنین تاکید کرد تمرکز بر روی بازی مقابل دورتموند در اولویت بعدی بایرن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت، شاگردان پپ گواردیولا باید امروز چهارشنبه در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی به مصاف هامبورگ برود. هر چند بایرن مونیخ تیم صدرنشین جدول بوندسلیگا است و هامبورگ از انتهای جدول سو است اما گواردیولا رقیب را دست کم نگرفته و معتقد است هامبورگ می‌تواند موجب حذف بایرن مونیخ شود.

گواردیولا گفت: هر کس به جدول نگاه کند می‌گوید بایرن حتما این بازی را می‌برد اما بازی‌های جام حذفی همیشه چالش برانگیز است. زیرا یا می‌برید و به مرحله بعد صعود می‌کنید و یا با یک شکست بطور کامل از گردونه رقابت‌ها حذف خواهید شد. هامبورگ در بازی‌های این فصل با مشکلات فراوانی مواجه بود اما متوجه شدم کادر فنی قوی دارد و بسیار تهاجمی بازی می‌کنند.

یادآور می‌شود، بایرن مونیخ سال گذشته همین تیم هامبورگ را در مرحله یک چهارم پایانی با حساب 5برصفر در هم کوبید اما گواردیولا قصد ندارد با دست کم گرفتن رقیب شانس پیروزی تیم را پایین بیاورد.

**دیدار مقابل دورتموند در اولویت بعدی بایرن

بایرن مونیخ باید بلافاصله پس از بازی مقابل هامبورگ خود را آماده رویارویی با بورسیا دورتموند در چهارچوب بازی‌های این فصل بوندسلیگا کند. وی گفت: تمرکز اصلی ما بر روی بازی هامبورگ است هر چند شواین اشتایگر، مارتینز و تیاگو همچنان مصدوم هستند اما تا بازی مقابل دورتموند ممکن است هر یک از آنان آماده بازی شده باشند.

شواین اشتایگر پس از بازی‌های جام جهانی 2014 در هیچ رقابت بوندسلیگا حضور نداشته اما از روحیه خوبی برخوردار است بطوریکه در صورت نظر مساعد پزشکان تیم وی می‌تواند بلافاصله در ترکیب بایرن قرار بگیرد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار