پخش 4 فیلم سینمایی جذاب در 2 شب از شبکه یک

فیلم های سینمایی تکیه بر خورشید، رقص روی یخ، شهر ویران و قلبها با خبر از عاطفه اند امشب و فردا شب از شبکه یک پخش می شوند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه یک، فیلم سینمایی تکیه بر خورشید به کارگردانی حسین سحر خیز امشب( شنبه 10 آبان) و فیلم سینمایی رقص روی یخ به کارگردانی مجید اسماعیلی یکشنبه شب ساعت 22:20 از این شبکه پخش می شوند.

بنابراین گزارش؛ همچنین فیلم سینمایی شهرویران به کارگردانی آلن هاگز( ، ( Allen HugheHg و قلبها با خبراز عاطفه اند بامداد امشب و فردا شب ساعت 2 بامداد از همین شبکه پخش خواهند شد.در خلاصه فیلم " تکیه بر خورشید" که  سام درخشانی و شیوا بلوریان از بازیگران اصلی آن هستند آمده است:  تکیه دار محله قبل از ایام محرم فوت می کند او وصیت کرده  است طبق سنت هر سال پسرش نذورات مردمی را جمع کند و با پولی که خودش قبلا تهیه کرده ،هزینه هیئت را پرداخت کند  اما ...

براساس این گزارش؛ داستان فیلم رقص روی یخ  هم درباره رحمان جوانی شهرستانی است که باچند کارگر دیگر در کارگاه یخ سازی درحومه تهران کارمی کند. ایام محرم است  و رحمان  به علت بیماری پدر، درصدد مهیای پول وگرفتن دستمزد عقب افتاده اش برای عمل پدرش می‌باشد. صاحب کارگاه وعده بعد از ایام عزاداری را داده و تهدید مرده است در صورت تعطیل کردن کارگاه دستمزدشان را نخواهد داد. سیروس همتی، یوسف خداپرست، زنده یادشاه علی سرخانی و بهاره کاتوزی ازجمله بازیگران فیلم تلویزیونی «رقص روی یخ» می‌باشند.

بنابراین گزارش؛اما فیلم بامدادی "شهر ویران" broken city که محصول 2013 امریکاست و جمعه شب از شبکه یک پخش شده درباره  شهری مملو از بی عدالتی است که پلیس سابق «بیلی تاگارت» ( مارک والبرگ ) به دنبال تسویه حساب و انتقام از قدرتمند ترین فرد شهر ، کسی که به او خیانت کرده و  برایش پاپوش دوخته است، می باشد…

براساس این گزارش؛ فيلم تلويزيونی «قلب ها با خبر از عاطفه اند» هم که بامداد یکشنبه پخش می شود داستان  نفيسه دختر آقای صمدی است كه بتازگی نامزد كرده و در آستانه ازدواج است، او در بيمارستان به عنوان پرستار مشغول به كار می شود. و این حضور  در بيمارستان و همراه شدنش با خانواده بيمارانی كه نياز به پيوند اعضا دارند باعث می شود نفيسه تلاش كند خانواده هايی را كه بيمار مرگ مغزی دارند برای اهدای عضو راضی كند.

داريوش كاردان، بيتا سحرخيز، روح الله كمالی و زهره حميدی بازيگران اين فيلم هستند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: فیلم ، سینمایی ، شبکه ، یک ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.