در جلسه هیأت وزیران به ریاست دکتر روحانی؛

لایحه "تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح" تصویب شد

هدف از تصویب این لایحه، ایجاد قابلیت‌های بازدارندگی و تأمین نیازمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه شناورهای سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی، تندرو و سامانه قوای محرکه است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، لایحه "تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح" امروز در جلسه هیأت دولت که به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور تشکیل شد، به تصویب رسید.

هدف از تصویب این لایحه، ایجاد قابلیت‌های بازدارندگی و تأمین نیازمندی‌های دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه شناورهای سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی، تندرو، سامانه قوای محرکه، ساخت، تولید، تأمین و بهینه‌سازی با تأکید بر دانش و فناوری‌های بومی و برتر و آزمایش عملیاتی و ارائه خدمات پشتیبانی مورد نیاز بر اساس استانداردهای روز است.

همچنین هیأت وزیران در این جلسه با مصوبه‌ای به وزارت دادگستری اجازه داد تا نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا و امضای موقت موافقتنامه‌های انتقال محکومین به حبس و معاضدت قضایی در امور مدنی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری نیجریه و همچنین موافقتنامه‌های استرداد مجرمین و انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قبرس و تاجیکستان و جمهوری اسلامی پاکستان اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.

موافقتنامه کشتیرانی تجاری دریایی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری غنا از دیگر مصوبات جلسه روز چهارشنبه هیأت‌ وزیران بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار