با حضور سردار رمضان شریف

همایش "بسیج و رسانه" در کرمان برگزار می‌شود

همایش "بسیج و رسانه" با هدف ترویج فرهنگ و تفکر بسیج با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه و تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی شنبه 17 آبان در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محمد مطهری" جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری همایش "بسیج و رسانه" باحضور سردار "رمضان شریف" مسئول روابط عمومی کل سپاه شنبه (17 آبان) خبر داد.

وی هدف ازاین همایش را ترویج فرهنگ و تفکر بسیج با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و تعامل بیش از پیش بسیج رسانه‌ها برای اطلاع رسانی فعالیت‌های این سازمان از دیگر محورهایی است که دراین همایش دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار همایش مذکور "بسیج، رسانه و گفتمان ولایت" است، تصریح کرد: سه کارگروه "بسیج، رسانه و گفتمان ولایت"، "بسیج و اقتصاد مقاومتی"، "بسیج و جبهه رسانه‌ای" در این همایش یک روزه تشکیل می‌شود.

سردار مطهری با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی افزود: رسانه‌ها همیشه نقش تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند و در برابر آنچه توسط معاندین صورت می‌گیرد، می‌توانند اقدامات بزرگی انجام دهند.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: این همایش به همت معاونت روابط عمومی سپاه، سازمان بسیج رسانه، قرارگاه بصیرت و بسیج صدا و سیما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار