هافبک استقلال در تیم جانشین ندارد؛

جریمه و جلسه با کرار به بعد دربی موکول شد!/ اولین محروم دربی مشخص شد

هافبک تیم فوتبال استقلال در مقابل تیم تراکتور سازی محروم شد و بازی دربی را از دست داد.این بازیکن با شرایطی خاص مواجه شده است و نمی تواند در این بازی حاضر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جاسم کرار در بازی استقلال کارت زرد دریافت کرد و این در حالی است که این بازیکن جزو نفراتی است که استقلال به وی نیاز دارد و در صورتیکه این بازیکن در ترکیب تیم نباشد استقلال با مشکل روبرو می شود.

گفتنی است، این بازیکن قرار است با جریمه روبرو شود زیرا در آستانه این بازی حساس حضور در استقلال را از دست داد.

قرار است پس از دربی در جلسه ای در خصوص برخورد و حواشی کرار بحث شود و احتمالا هیئت مدیره برای این بازیکن جریمه در نظر می گیرد.

شایان ذکر است، قلعه‌نویی بدنبال جانشین این بازیکن است اما عنوان شده است که مربیان تیم برای جانشینی وی با مشکل مواجه هستند.

**جاسم کرار اولین محروم قبل از بازی با دربی

جاسم کرار، هافبک عراقی تیم استقلال با کارت زردی که از علیرضا فغانی در دیدار مقابل تراکتورسازی گرفت، سه اخطاره شد و این بازیکن که یکی از مهره‌های کلیدی آبی پوشان است در دربی 79 غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیم استقلال را همراهی کند.

**استقلال دستخوش تغییرات خواهد شد؟

در روزهایی که صحبت‌هایی از نقل و انتقالات نیم فصل می شود گویا بازیکن سابق استقلال که در لیگ ستارگان قطر حضور دارد مذاکراتی با مسئولان استقلال برای بازگشت به جمع آبی پوشان انجام داده است ولی این بازیکن جواب منفی خود را به تیم استقلال اعلام کرده است. چرا که مجتبی جباری از وضعیت خود در تیم الاهلی راضی است و فعلا به جدایی از این تیم فکر نمی‌کند و به همین خاطر پیشنهاد به جمع آبی پوشان را رد کرده است از طرفی این احتمال وجود دارد که پژمان سوری از جمع آبی پوشان جدا شود و حتی گفته می‌شود که مذاکراتی با تیم‌های دیگر نیز داشته است در آن سو نیز مهدی کریمیان به علت کارت معافیتش که مشکل دارد. در تیم استقلال ماندنی نیست و حتی اگر کارت معافیت او نیز درست شود در جمع آبی پوشان نخواهد ماند و این احتمال دارد که وی به تیم تراکتورسازی بپیوندد.

داسیلوا یکی دیگر از بازیکنانی است که قصد جدایی داشته و در صورت کسب موافقت مسئولان باشگاه استقلال این تیم را ترک کرده و به کشورش بازخواهد گشت.


انتهای پیام/
برچسب ها: کرار ، جریمه ، دربی ، جانشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد حيدر
۱۷:۵۵ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
سلام اين بازيكن حقشه كه محروم بشه
آخرین اخبار