«حسین نوش‌ آبادی» سخنگوی وزارت ارشاد شد

علی جنتی در حکمی، حسین نوش‌آبادی را به عنوان سخنگوی وزارت فرهنگ منصوب کرد.

به گزارش  حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران، در حکم علی جنتی خطاب به حسین نوش‌آبادی آمده است:
 
نظر به مراتب علمی، آگاهی‌های عمومی و تجارب ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت "سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی" منصوب می‌شوید.
 
مقتضی است ضمن برگزاری جلسات منظم با مطبوعات و اصحاب رسانه نسبت به تشریح فعالیت‌های وزارت متبوع در حوزه‌های مختلف، رفع القائات و شبهات مطروحه در رسانه‌ها و اعلام موضع نسبت به اهم مسایل فرهنگی و هنری اقدام نمایید. بدیهی است کلیه معاونت‌ها، مراکز و سازمان‌های تابعه در این زمینه با جناب‌عالی همکاری لازم را خواهند داشت.
 
از خداوند متعال موفقیت شما را آرزومندم.
 
گفتنی است که نوش‌آبادی هم‌اکنون معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ را بر عهده دارد.
 
وی تحصیلکرده رشته حقوق است و از جمله سوابق وی می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد؛ مسئولیت‌ها: نماینده دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی، سفیر و نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان، مشاور وزیر امور خارجه در امور آسیا، مشاور حقوقی و پارلمانی در ریاست جمهوری و کارشناس مجمع تشخیص مصلحت نظام. فعالیت‌ها: رئیس فراکسیون مطبوعات مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در دوره هفتم، هیات رئیسه گروه دوستی پارلمانی ایران و ژاپن و ایران و لبنان در مجلس شورای اسلامی، ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری تهران و مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه ندای ولایت.
 
 
 
انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت ، ارشاد ، حسین ، نوش آبادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار