یاسوج؛

خسارت وارده به جاده‌های روستایی لوداب بیش از 2 میلیارد است

رئیس اداره راه و شهرسازی بویراحمد گفت: خسارت وارده به جاده‌های روستایی بخش لوداب دو میلیارد و 350 میلیون تومان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، هوشنگ بهرمند صبح امروز در محل استقرار راهدارخانه بخش لوداب که برای سرکشی از راه‌های این مناطق حضور داشت، اظهار کرد: اداره راه و شهرسازی بویراحمد همه تلاش خود را برای رفع مشکلات جاده‌های این شهرستان به کار می‌گیرد و با حضور در این مناطق مشکلات و موانع را برطرف می‌کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد افزود: در پی بارش‌ها و نزولات آسمانی چند روز گذشته بخش زیادی از این راه‌ها را تخریب و یا موجب خسارت مالی شد که نیازمند ترمیم و بهسازی مجدد است.

وی با بیان این‌که راه‌های روستایی زیادی مسدود شد بود، ادامه داد: جاده‌های روستایی بخش لوداب که عمدتا در راه‌های گردنه، چنگ،  چین - گلال، دم‌گلال زیرتوت ـ پشت‌توت، شهدالی، دره‌گرو، توسط راهداران اداره راه و شهرسازی بویراحمد بازگشایی شد.

بهرمند خسارت وارده به جاده‌های روستایی بخش لوداب را دو میلیارد و 350 میلیون تومان برآورد کرد و افزود: این جاده‌‌ها به دلیل نداشتن ابنیه فنی لازم و آسفالت نبودن دچار خسارت شدند.

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: جاده آسفالته چین به گلال و چین به تهلیون که در سال‌های اخیر توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد به طول 30کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است در بارش‌های اخیر تخریب نشده است.

این مسئول بیان کرد: در حال حاضر همه راه‌های روستایی بخش لوداب بویراحمد به همهت راهداران پرتلاش باز است و عبور و مرور امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: یاسوج ، خسارت ، لوداب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.