تاریخ اکران "سلام سزار" جدیدترین فیلم برادران کوئن مشخص شد

کمپانی فیلم سازی یونیورسال پیکچر تاریخ ۵ فوریه ۲۰۱۶ را برای اکران "سلام سزار" جدیدترین فیلم برادران کوئن انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ کمپانی فیلم سازی یونیورسال پیکچر تاریخ ۵ فوریه ۲۰۱۶ را برای اکران "سلام سزار"  جدیدترین فیلم برادران کوئن انتخاب کرد.
 

تاریخ اکران "سلام سزار" جدیدترین فیلم برادران کوئن مشخص شد.

جوئل و ایتن کوئن قرار است در فیلم "سلام بر سزار" به هالیوود دهه 1950 بپردازند.

فیلم تازه برادران کوئن درباره فرد کارچاق‌کنی است که برای استودیوهای هالیوود در عصر طلایی استودیوها کار می‌کند تا ستاره‌های تحت قرارداد آن‌ها را حفظ کند.
 

در هالیوود دهه 1950 مرسوم بود که هر استودیو با ستارگان سینما برای چند فیلم قرارداد ببندد و آن‌ها برای حفظ این دارایی ستاره‌ای خود ناچار می‌شدند تا کارچاق‌کن‌هایی را برای حفظ تصویر و پرسونای ستاره‌ای خود استخدام کنند که آن‌ها هم از پرداخت رشوه و باج تا تهدید و ارعاب و کارهای خشونت‌آمیز در این زمینه ابایی نداشتند.
 

برادران کوئن بارها علاقه‌ی خود را به سینمای کلاسیک نشان داده‌اند و این علاقه‌ را در آثار گوناگونی از جمله در بازسازی فیلم انگلیسی "قاتلان پیرزن" و وسترن کلاسیک "شهامت واقعی" به‌نمایش گذاشته‌اند.
 

برادران کوئن برای "فارگو" و "جایی برای پیرمردها نیست" برنده جایزه اسکار شده‌اند و فیلم اخیر آن‌ها با عنوان "درون لوین دیویس" مورد تحسین منتقدان قرار گرفت اما فقط نامزد جایزه اسکار فیلمبرداری و میکس صدا شد.
 

در این فیلم بازیگرانی چون: جورج کلونی، جاش بورلین، چنیگ تاتوم، رالف فاینس، اسکارلت جوهانسون و جونا هیل ایفای نقش می کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار