حسینی: درگذشت مرتضی پاشایی را تسلیت می گویم/هواداران در کنار ما حضور داشته باشند

مدافع تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و دقایقی را با آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  سید جلال حسینی در ابتدای تمرین امروز تیم ملی فوتبال با اشاره به درگذشت مرتضی پاشایی گفت: درگذشت این خواننده خوب کشورمان را تسلیت می‌گویم. صدا و شخصیت او را دوست داشتم و امیدوارم پدرو مادرش بتوانند این مصیبت را تحمل کنند و به آنها تسلیت می‌گویم.

وی در مورد تمرینات تیم ملی خاطرنشان کرد: اردو و تمرینات خوبی را پشت سرمی‌گذاریم. شرایط بسیار ایده آل است و امیدوارم بتوانیم بازی قابل قبولی را مقابل کره انجام دهیم.

حسینی درباره شرایطش گفت: مشکل خاصی وجود نداشت. کمی از مچ پایم احساس درد داشتم اما اکنون شرایط خوبی دارم و امیدوارم مقابل کره بازی کنم.

مدافع تیم ملی افزود: این بازی با کره برای ما یک دیدار تدارکاتی بسیار خوب محسوب می‌شود به دنبال آن هستیم که نتیجه خوبی کسب کنیم. امیدوارم هواداران به عنوان یار دوازدهم تیم ملی در کنار ما حضور داشته باشند تا بتوانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی با کره یک آغاز خوب برای حضور در جام ملت‌ها باشد. این نخستین بازی تدارکاتی کره جنوبی نیست و آنها شرایط خوبی دارند اما این بازی به ما هم کمک می‌کند تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

بازیکن تیم ملی در پایان گفت: این دیدار شرایط ویژه‌ای دارد و فضای آن با یک بازی عادی و دوستانه فرق می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال ، ایران ، مدافع ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار