منتخب آثار کاریکاتوريست‌های 49کشور دنیا در فرهنگسرای بهمن؛

نمايش غزه در جنوب پايتخت

معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن از برپايي نمایشگاه منتخب آثارهنرمندان کاریکاتوریست 49 کشوردنیا با موضوع «غزه» در فرهنگسرای بهمن خبرداد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی فرهنگسرای بهمن جعفر گرامی با اعلام این خبر افزود؛ در این نمایشگاه که از 17 آبان تا 2 آذرماه در نگارخانه فرهنگسرای بهمن برپا است؛ منتخبی از آثار کاریکاتوریست های 49 کشور دنیا با موضوع رخدادها و فجایع غزه و سکوت ابرقدرت های جهانی درباره جنایت های رژیم صهیونیزم در معرض بازدید عموم شهروندان قرار دارد.

معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن با اشاره به این مطلب كه زبان تصاویر در قالب هنرکاریکاتور ابزار مناسب و گویایی برای انتقال پیام و موضوع مورد نظر است افزود؛ سکوت رسانه های غربی و مجامع بین المللی دربرابر جنایات و کودک کشی های رژیم سفاك صهیونیستی درغزه و همچنین خیانت و همراهی شیوخ عرب و در پی آن شیطنت های آمریکا و نیز كارتون هایی از شخصیت هایی همچون؛ آدولف هیتلر، بنیامین نتانیاهو، شیمون پرز، ایهود اولمرت، باراک اوباما، ملک عبدا... (پادشاه عربستان)، حمد بن عیسی آل خلیفه (پادشاه بحرین)، فرانسوا اولاند، دیوید کامرون و آنگلا مرکل مورد توجه هنرمندان کاریکاتوریست قرارگرفته كه موضوعات این نمایشگاه را تشكیل می دهند.

علاقمندان جهت بازدید ازنمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور می توانند به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن،گالری شماره یک مراجعه کرده ویا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 55312180 تماس گرفته و یا از سایت www.bahman.farhangsara.ir بازدیدکنند.


انتهای پیام/ اس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار