مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران با تاکید بر لزوم جذب مشارکت شهروندان به منظور توسعه پایدار در فضای سبز شهری گفت: بدون شک رسیدن به توسعه پایدار در فضای سبز شهری بدون جلب مشارکت های مردمی در کلیه سطوح اعم از تصمیم سازی و تصمیم گیری امکان ناپذیر است. از این رو، در نظر داریم مسئولیت و مدیریت نگهداری بوستان های محله ای را به شهروندان محول نماییم.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی محمد مختاری  گفت: سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران در راستای سیاست های  قالیباف، شهردار تهران در خصوص تغییر رویه شهرداری تهران از یک سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی در نظر دارد طی یک پروسه برنامه ریزی شده مسئولیت و مدیریت نگهداری بوستان های محله ای را به شهروندان محول نماید. 

وی با اشاره به روند اجرای طرح افزود: در این رابطه با شناسایی حدود 100 بوستان در شهر تهران و در نواحی 123 گانه شهرداری تهران مقرر شده است تا تحت نظارت این سازمان و ادارات فضای سبز مناطق، مدیریت نگهداری این بوستان ها به معتمدین محلی و شورایاری ها واگذار شود.

به گفته مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران، قرار است پس از یک دوره حداقل یک ساله پس از اجرای طرح با آسیب شناسی دقیق موضوع ضمن تقویت نقاط قوت و رفع کاستی ها، این طرح برای تمامی بوستان های محلی و ناحیه ای شهر تهران اجرایی شود .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار