آلیا در تذکر شفاهی:

استفاده از مستشار خارجی به منظور آموزش خانواده با اصول قانون اساسی مغایر است

یک نماینده مجلس گفت:بهره گیری مشاوره خارجی با سه اصل قانون اساسی ۷۷، ۱۵۳ و ۸۲ مغایر است و قطعا ملت بیدار اجازه نمی‌دهد که با یک حرکت ارتجاعی شرایط حرکت‌های زمان اصلاحات فراهم شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ فاطمه آلیا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز دوشنبه (۲۶ آبان) در تذکر شفاهی به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه، گفت: در راستای تدوین سند همکاری سه جانبه معاونت امور زنان، خانواده و وزارت خانواده و جمعیت سازمان ملل متحد در موضوع خانواده ضمن تائید بر اصل تعامل اما در آموزش زنان و خانواده مستشار خارجی به کار گرفته می‌شود و در اینجا امضای معاون امور زنان ریاست جمهوری زیر متن انگلیسی و فارسی وجود دارد.   
 
وی افزود: بهره گیری مشاوره خارجی با سه اصل قانون اساسی ۷۷، ۱۵۳ و ۸۲ مغایر است و قطعا ملت بیدار اجازه نمی‌دهد که با یک حرکت ارتجاعی، شرایط حرکت‌های زمان اصلاحات فراهم شود.   
 
نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری به هیئت رئیسه مجلس گفت: سوال از وزیر کار، رفاه و تعاون که مدتهاست در دستور کار است، در خصوص عدم رسیدگی به معلولان مطرح شده که طبق آئین نامه سوالات یک روز باید در دستور قرار بگیرد و لایحه تغییر ساعت کاری مادرانی که فرزندان معلول و زیر ۶ سال و یا همسر بیمار دارند مورد توجه قرار بگیرد، چرا که مدتهاست در کمیسیون به تصویب رسیده و طبق آئین نامه اولویت دار شده است، اما متاسفانه در دستور صحن قرار نمی‌گیرد.   
 
آلیا در تذکری به وزیر کشور اظهار داشت: باید هرچه سریع‌تر معتادان و توزیع کنندگان خرد موادمخدر از سطح خیابان‌های تهران به خصوص یادگار امام و نیایش جمع آوری شوند که متاسفانه در میان آنان معتادان زن نیز دیده شده است.   
 
عضو کمیسیون اجتماعی در تذکری به وزیر بهداشت، گفت: متاسفانه در جمع آوری زباله‌های غیر بهداشتی مراکز درمانی تهران مخصوصا منطقه کهریزک نظارتی وجود ندارد، ضمن تشکر از وزیر بهداشت امیدوارم به مطالبه مردم هرچه سریع‌تر رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تذکر ، مجلس ، علنی ، لایحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار