عوامل "گاهی به پشت سر نگاه کن" در میدان پونک

عوامل «گاهی به پشت سر نگاه کن» به تهیه کنندگی رضا انصاریان و کارگردانی مازیار میری تا دو روز دیگر به لوکیشن منزل «جلال تابش»، خانه ای در خیابان قائم مقام می‌روند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، تهیه کننده «گاهی به پشت سر نگاه کن» افزود:  کماکان تصویربرداری سکانس های خارجی این سریال ادامه دارد و امشب، 26 آبان  هدایت هاشمی، امیر کربلایی زاده در نقش پلیس و سام کبودوند در نقش حامد حوالی میدان پونک جلوی دوربین می‌روند.

رضا انصاریان افزود: امشب تصویربرداری سکانس های مربوط به پارکینگ در حوالی میدان پونک پایان می گیرد و عوامل تولید این سریال تا دو روز دیگر به لوکیشن خانه جلال تابش نقل مکان خواهند کرد.

این تهیه کننده گفت: خانه جلال تابش در خیابان قائم مقام قرار دارد و در آن همه سکانس های مربوط به تعامل جلال تابش با دخترانش  تصویربرداری خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این لوکیشن امین تارخ در نقش جلال تابش ، بهاره کیان افشار و الیکا عبدالرزاقی در نقش دختران جلال تابش جلوی دوربین می روند.  

انصاریان ادامه داد:  عوامل تولید اکنون 133 جلسه تصویربرداری را پشت سر می گذارند و تا امروز بیش از  700 دقیقه از این مجموعه 1 هزار و 200 دقیقه ای  ضبط شده است.

به گفته این تهیه کننده محمدرضا موئینی نیز تدوین همزمان این اثر تلویزیون را آغاز کرده است و کار هب موقع برای پخش در اختیار شبکه دو قرار می گیرد.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی مقابل دوربین رفته است.

 فیلمنامه این سریال به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی نقش شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و احتشام را بازی می‌کنند.

 هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، شبنم مقدمی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگران بازیگران «گاهی به پشت سر نگاه کن» خواهند بود.

 این سریال برای پخش از شبکه دو ساخته می‌شود و از دیگر عوامل آن می‌توان به مریم هژیروند برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، افشین هاشمی انتخاب بازیگر، ندا قائدی منشی صحنه، فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، کوروش سیگارودی تصویربردار، محمدرضا موئینی تدوینگر، رامین آشوری طراح صحنه، اردوان همایون فر مدیر صحنه، مرجان گلزار طراح لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، نوید می‌رالی مجری گریم، مهشاد مظفری مجری گریم، ساسان نخعی صدابردار، منصور غضنفری مدیر تولید، علی نیک رفتار عکاس و سید جواد لاجوردی مدیر تدارکات اشاره کرد.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار