بازیگر «گاهی به پشت سر نگاه کن» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تعدد بازیگران و پیچیدگی قصه جذابیت سریال را دو چندان کرده است

تمام جذابیت و زیبایی مجموعه تلویزیونی «گاهی به سر نگاه کن» در پیچیدگی و روایت شیوای قصه و تعدد بازیگران حرفه‌ای چون امین تارخ و هدایت هاشمی و الیکا عبدالرزاقی و....است.

میلاد رحیمی بازیگر تلویزیون و تئاتر در خصوص ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: حدود دوازده سال به جدی کار تئاتر انجام دادم و همکاری بسیاری با افشین هاشمی در اجراهای نمایشی داشتم و این آشنایی با افشین هاشمی و نام مازیار میری برای حضور در این اثر وسوسه‌ام کرد. 

رحیمی نقش هادی را اینگونه روایت کرد: هادی پسری به شدت خجالتی و اهل خانواده است و با این همه کم رویی عاشق دختری می شود که پدرش (جلال تابش) کارخانه دار است و در جریان کش مکش های زنگی قرار می گیرد و....

بازیگر تله فیلم «آماده باش» تاکید کرد: اوج و قسمت‌های طلایی فیلم همچنان مانده و هر چقدربیشتر جلو پیش می‌رویم قصه اصلی بیشتر جذاب‌تر می‌شود و عشق هادی به شبنم در زیر مجموعه تعدد داستان‌های سریال «گاهی به سر نگاه کن»‌ است. 

وی پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» یک سکوی پرتاب برای شما باشد؟ بیان کرد: در تله فیلم‌هایی چون «آماده باش» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و فیلم «حیرانی» ایفای نقش داشتم اما هر کدام از این ها یک تله فیلم بود اما گاهی به پشت سر نگاه کن یک سریال سی قسمتی است که سی شب مردم آن را تماشا می‌کنند و این دیده شدند شاید سکوی پرتابی برای کار های بعدی‌ام باشد. 

رحیمی از همکاری با امین تارخ و گروه حرفه‌ای مجموعه تلویزیونی «گاهی به سر نگاه کن» بیان کرد: بطور مستمر با امین تارخ هم بازی نبودم اما باید به این نکته‌ی مهم اشاره کنم که در طی این چند سال و ستاره‌های درخشان در کارنامه‌ی حرفه  امین تارخ هیچ چیزی باعث عادت و بی‌انگیزگی ایشان برای ایفای نقش نشده و همچنان تمرین‌ها و استرس برای بازی را دارد و این انگیزه و شور برای بازی به تمام تیم و همه‌ی عوامل انگیزه‌ی بسیار مثبتی می‌داد و الگوی خوبی برای من و تمام بازیگران جوان سریال بود. 

وی در خصوص پخش سریال «گاهی به سر نگاه کن» در میانه‌ی دو «سریال پایتخت 4» و «درد سرهای عظیم 2» که دو مجموعه تلویزیونی طنز هستند اظهار داشت: پخش این دو مجموعه امتیاز مثبتی برای دیده شدن «گاهی به سر نگاه کن» است و تماشاگر به طور حتم به دنبال یک فیلم متنوع با ملودرامی قوی می‌گردد که این اثر همچین خوراک خوبی را برای مخاطب فراهم کرده و مردم را پای تلویزیون می نشاند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.