"هما روستا" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

نمایشنامه "آناکارنیا" را به نیت حل مشکل بیمه‌ی هنرمندان خوانش می‌کنیم

نمایشنامه "آناکارنیا" را به حمایت از هنرمندان سرطانی و به نیت حل مشکل بیمه بیماری های خاص خوانش می کنیم.

"هما روستا" بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما که قرار است نمایشنامه "آناکارنیا" را به حمایت از هنرمندان سرطانی خوانش کند؛ در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: بخشی از فعالیت‌های آکادمی استاد سمندریان امور خیریه است و در واقع این کار را آکادمی سمندریان در دست دارد.

وی ادامه داد: نیت و احساس من از نمایشنامه خوانی به نفع هنرمندان سرطانی آن است که مشکل بیمه‌های این طور بیماری ها حل شود.

روستا تصریح کرد: به نظر من هر چه سریعتر باید بیمه بیماری‌های خاص حل شود و مردم نباید برای گرفتن داروهایشان پول نداشته باشند و این موضوع را بیمه باید حل کند.

وی خاطر نشان کرد: "محمد استاد محمد" نیز به دلیل آنکه نتوانست دارویش را تهیه کند از دنیا رفت و این موضوع حاکی از آن است که بایستی مشکل بیمه هنرمندان حل شود.

روستا در پایان گفت: هنرمندانی که وارد این نمایشنامه خوانی شدند با وجود مشغله های کاری که داشتند اما با عشق و تمام وجود پذیرفتند که این کار را انجام دهند.

گفتنی است؛ نمایشنامه "آناکارنیا" در حمایت از هنرمندان سرطانی، 15 آذر در کتابخانه ملی توسط ترانه علیدوستی، رضا بهبودی،‌ لیلی رشیدی، حسن معجونی، ستاره پسیانی، اشکان خطیبی، شبنم فرشادجو و نگار عابدی بازخوانی می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار