ملی‌پوش ایرانی در جمع بهترین‌های اسکیت آسیا قرار گرفت

اردشیر قوانلوپور با شکست رکورد آسیا در بخش Big Air در میان برترین اسکیت‌بازان اگرسیو این قاره قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی اسکیت اگرسیو ایران که به مسابقات ساحلی آسیایی تایلند رفته بود،‌ توانست با کسب مقام چهارمی آسیا در بخش Big Air با پرش از مانع 410 سانتیمتری در جایگاه چهارم آسیا قرار بگیرد.
 
پیش از این دوره مسابقات رکورد آسیا 390 سانتیمتر بود که در این دوره به 440 سانتیمتر افزایش یافت و اردشیر قوانلوپور، ملی‌پوش ایرانی نیز با شکستن رکورد آسیا در میان برترین بازیکنان آسیا قرار گرفت.


 
به گفته قوانلوپور، در مسابقات ساحلی آسیایی تایلند با این که در تمرین پیش از مسابقه دچار آسیب‌دیدگی بودم اما در بخش Big Air که حتی نفر اول جهان نیز حذف شد، مقام چهارم را به دست آوردم.
 
این ملی‌پوش ایرانی با اشاره به حضور ایران در بخش Best Track گفت: در این بخش نیز ایران مقام چهارم را کسب کرد که اختلاف چندانی با نفرات برتر نداشت.
 
قوانلوپور افزود: راهیابی به مرحله فینال مسابقات این‌لاین استانت (Stunt Park) و کسب مقام هشتم در این دوره، رکورد امتیازی ایران از 47 به 62 افزایش داد.


 
این در حالی است که در این رشته با امتیاز 58 تا 60، اسکیت‌باز در جمع بهترین بازیکنان قرار می‌گیرد و از همین راه اردشیر قوانلوپور، ملی‌پوش ایرانی در جمع بهترین بازیکنان آسیا جای گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار