در بازدید عوامل "میهمان داریم" از آسایشگاه جانبازان مشهد؛

حرف‌های جالب "پرویز پرستویی" در دیدار با جانبازان + تصاویر

عوامل فیلم "میهمان داریم" صبح امروز به بازدید آسایشگاه جانبازان امام خمینی مشهد رفتند.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ عوامل فیلم "میهمان داریم" از جمله "پرویز پرستویی"، "محمدمهدی عسگرپور"، "منوچهر محمدی" و "سحر عصرآزاد" منتقد سینما، ساعت 10:30 صبح امروز وارد مشهد شدند.

بنابر این گزارش عوامل این فیلم با موضوع دفاع مقدس و جانبازان و شهدا و خانواده های معظم آن ها که این روزها بر پرده ی سینماها میهمان مخاطبان است به بازدید آسایشگاه جانبازان امام خمینی مشهد رفتند.

"پرویز پرستویی" در بخشی از صحبت های خود در این دیدار خطاب به ایثارگران و جانبازان گفت: گاها مورد نقد قرار می‌گیرم که چرا در فیلم‌های دفاع مقدسی زیاد بازی می‌کنم، و می‌گویند برای آینده بازیگری‌ات بد است، من همیشه در جواب این افراد گفته‌ام هر زمان توانستید شناسنامه این افراد را پاک کنید من هم دیگر فیلم دفاع مقدسی بازی نمی‌کنم.

وی ادامه داد: هر وقت لباس شما را تنم می‌کنم تنم می‌لرزد، خدا را شکر گذارم که این بتوانم نقش ما را بازی کنم و نسبت به شما احساس تعهد می‌کنم. من افتخار به این می‌کنم و گوشم نیز به این دست حرف‌ها بدهکار نیست، شما ارزش‌های بزرگ این ملت هستید. اولین کسی که از این فیلم‌ها چیز یاد می‌گیرد خودم هستم، از شما یاد می‌گیرم و چون ممکن است دچار روزمرگی شوم این حضور شماست که مرا نگه می‌دارد.












انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار