لرستان ؛

اختصاص 400 میلیارد ریال برای چهار خطه محور پلدختر - خرم‎آباد

استاندار لرستان گفت: قرادادی به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال برای چهار خطه محور پلدختر - خرم‎آباد تنظیم شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ هوشنگ بازوند در جریان بازدید از چهار خطه پلدختر – خرم آباد، افزود: پیگیری های زیادی صورت گرفته که محور پلدختر – خرم آباد چهار خطه شود تا تصادفات در این محور کاهش یابد.

وی گفت : هم اکنون ۳۲ کیلومتر از این محور در پنج قطعه از سوی اداره راه و شهرسازی به پیمانکار واگذار شده است که تا پایان سال ۱۳۹۴ این قطعات به پایان خواهد رسید.

استاندار لرستان  افزود : با پیگیری هایی که انجام شده در بودجه سال ۹۴ اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این چهارخطه دیده شود.

بازوند اضافه کرد: برای قطعه ای از پروژه در مسیر منتهی به تونل معمولان نیز با پیگیری هایی که نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی داشتند ۱۰ میلیارد ریال اختصاص و به پیمانکار واگذار شده که کار آن در حال انجام است.

وی گفت: پل معمولان هم که به صورت نیمه کاره رها شده امروز باید تعیین تکلیف شود و تلاش شود که این پل باید در سال ۹۴ به بهره برداری برسد.

استاندار لرستان افزود: یک جاده روستایی از کوهدشت به منطقه پلدختر وصل می شود و در بازدیدی که داشتیم اعتبار به آن اختصاص داده خواهد شد چون مردم به این جاده نیاز اساسی دارند و باید ضمن تعیین اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز شود.


 انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: چهار ، خطه ، اعتبار ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.