سمینار بین‌المللی زن، ورزش، رسانه در تهران

سمینار بین‌المللی 'زن، ورزش ، رسانه 'ازصبح روزشنبه 15و 16آذرماه با هدف بررسی مشکلات ورزش زنان ایران در رسانه‌ها در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این سمینار همچنین نحوه ارایه ورزش زنان در رسانه های ایران و جایگاه ورزش زنان درجوامع مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

همزمان با برپایی این سمینار چهار نشست تخصصی و چهار کارگاه آموزشی با حضور اساتید دانشگاهی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

در برگزاری این سمینار دو سالانه دانشگاه الزهرا ، سازمان علمی ، فرهنگی و تربیتی سازمان ملل متحد(یونسکو)وفدراسیون بین المللی ورزشهای دانشجویی(فیزو)همکاری دارند.

در این سمینار استرکویش لاروخه نماینده منطقه آسیای میانه و ایران یونسکو و ورونا بوک عضو هیات رییسه فیزو ورییس بخش رسانه‌ای فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشجویی حضور داشته و تدریس خواهند کرد.

این سمینار تا 16 آدرماه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر برگزار می‌شود.

زنان در نهادهای بین‌المللی ، رویکردهای نوین در رسانه های ورزشی ، چگونه یک خبرنگار زن باشیم، رسانه و ورزش زنان ، مدیریت زنان در ورزش ، اخلاق حرفه‌ای و حقوق ورزشی زنان از جمله موضوعاتی است که در نشست های تخصصی و کارگاه‌های این سمینار دو روزه مطرح می شود.

مدیریت زنان در ورزش و جایگاه زنان در نهادهای بین‌المللی ورزشی و اخلاق حرفه‌ای و حقوقی ورزش زنان نیز در نشست‌های تخصصی مورد بحث قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سمینار ، ورزش ، زن ، رسانه ، هتل ، المپیک ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار