رئیس فدراسیون خبر داد:

تقدیر از پیشکسوتان فدراسیون ورزش دانشجویی

رئیس فدراسیون ورزش های دانشجویی از تقدیر و تجلیل پیشکسوتان ورزشی در هفته ورزش و جوانان خبر داد.

محمد رضا دهخدا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فعالیت هایی که در هفته ورزش و جوانان در نظر گرفته اند اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته ورزش و جوانان مقرر شد تمام فعالیت هایی که در دانشگاه ها انجام می شود در خصوص برنامه های ورزشی باشد همچنین در این هفته از پیشکوستان در رشته های مختلف بازدید و قدردانی خواهیم کرد.

وی افزود: برای حضور در دومین دوره رقابت‌هاي لیگ جهانی بسکتبال 3*3 دانشجويان که در چین برگزار مي‌شود ، تيم بسکتبال دانشگاه پیام نور به نمایندگی از فدراسیون ملي ورزش های دانشگاهی با تركيب 4 ورزشكار امشب عازم كشور چین می شود.

دهخدا در ادامه تصریح کرد: البته برای اعزام این ورزشکاران مشکلاتی از سوی باشگاه هایی که در آنها فعالیت می کنند پیش آمده بود زیرا باشگاه های این ورزشکاران به خاطر منافع تیم ها و تداخلی که در بازی ها پیش آمده بود اجازه خروج ورزشکار را نمی دادند اما با رایزنی  این مشکل برطرف شد.

رئیس فدراسیون ورزش های دانشجویی در خصوص تیم های کشتی که قرار است به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شوند خاطر نشان کرد: این تیم ها در اردوی پایانی به سر می برند و دوم آبان ماه عازم مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه می شوند و با مدیریتی که انجام شده همه برنامه ها روی روال طی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار