جلیلی قاضی زاده: باشگاه های بسکتبال اجازه تمرین ملی پوشان را نمی دهند

سرمربی تیم بسکتبال دانشجویان گفت: تیم های باشگاهی اجازه حضور بسکتبالیست های منتخب را در اردوهای تیم ملی دانشجویی نمی دهند و تا به این لحظه ما بازیکنان را در اختیار نداشته ایم.

مجید جلیلی قاضی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:اردوی پایانی تیم بسکتبال سه نفره دانشجویان از امروز به مدت دو روز در تهران برگزار می شود و پس از آن روز دوشنبه 26 مهرماه تیم ملی به مسابقات لیگ جهانی بسکتبال در شهر ژیامه چین اعزام خواهد شد.

وی افزود: در این رقابت ها 16 تیم  از 5 قاره حاضر می شوند که دو تیم از کشور کانادا و چین شرکت می کنند و چهار تیم از کشورهای سوئیس، فرانسه و چین تایپه و گوایتمالا جزو  تیم های واید کارتی هستند که سهمیه آزاد دارند و بقیه تیم ها از کشورهای آمریکا،کرواسی،افریقای جنوبی و آمریکا و غیره شرکت خواهند کرد.

سرمربی تیم بسکتبال دانشجویان در ادامه بیان کرد: فدراسیون بسکتبال هماهنگی خوبی با ما دارد و قرار است تیم دانشجویان دانشگاه پیام نور را برای حضور در لیگ جهانی اعزام کنیم اما تا به این لحظه ما بازیکنان را برای حضور در رقابتها در اختیار نداشتیم.

جلیلی قاضی زاده در خصوص سطح رقابت ها تصریح کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است و به صورت رسمی از تمام دنیا در این رقابت ها شرکت خواهند کرد از آسیا نیز تیم ایران و ماکائو به عنوان قهرمان آسیا شرکت می کنند. 

وی خاطر نشان کرد: کشورهای صاحب سبک در این مسابقات حضور دارند اما متاسفانه ما هنوز نتوانستیم تیم خودمان را در اختیار بگیریم زیرا مسابقات لیگ برتر بسکتبال هم در حال برگزاری است و علی رغم همکاری خوب فدراسیون بسکتبال و ورزشهای دانشجویی تیم های باشگاهی دانشگاه آزاد و شیمی دور اجازه حضور بازیکنان را در تیم ملی نمی دهند و در هر صورت این تیم اگر به مقام برسد برای  کل ایران افتخار به حساب می آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار