دهخدا: برای ارتقا ورزش دانشجویی باید همه رشته ها را رصد کنیم

رئیس فدراسیون دانشجویی گفت:به منظور ارتقا و رصد ورزش دانشجویی باید با فدراسیون های ملی همکاری بیشتری داشته باشیم.

 محمد رضا دهخدا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:برای ارتقا ورزش های دانشجویی همه رشته ها را با هم آغاز کردیم و سعی کردیم بخش های مختلف دانشجویی را بیشتر رصد کنیم تا در مسابقات قهرمانی جهان و المپیک حرفی برای گفتن داشته باشیم همچنین برای موفقیت در توسعه رشته های ورزشی در دانشگاه ها مشارکت بیشتری داشته باشیم.
 
وی افزود:ابتدا برای رقابتهای آسیایی دانشجویان دانشگاه پیام نور را اعزام کردیم که نتیجه خوبی گرفتیم و توانستیم برای المپیاد جوانان آسیا تعامل خوبی داشته باشیم.
 
وی در خصوص هدایای در نظر گرفته شده برای دانشجویان عنوان کرد: زیبایی در سادگی است، اینجا وزارت علوم است و باید نگاه ساده ای داشته باشیم و امکان دادن جوایز آنچنانی را نداریم اما کار دانشگاهی انجام می دهیم و شرایط کاری را برای دانشجویان فراهم خواهیم کرد.
 
دهخدا در ادامه بیان کرد:یکی از مزیت هایی که فدراسیون دانشجویی دارد تعامل با FISU در 45 رشته ورزشی است به این خاطر متقاضیان حجم زیادی دارند و مجبوریم که با سایر فدراسیون ها تعامل داشته باشیم زیرا امکانات ما به دانشگاه ها ختم می شود و در رشته های مختلف ورزشی باید از فدراسیون ملی تجربه کسب کنیم و تعامل بیشتر داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار