اختلافات خانوادگی باز هم قربانی گرفت؛

توطئه برای قتل عمو

اختلافات خانوادگی رنگ خون گرفت و مرد دیلمی در «باغ شاه» عمویش را کشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده پلیس استان بوشهر با اشاره به اینکه یک مرد با طرح و نقشه قبلی عموی خود را به باغ شاه کشانده و با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده بود 15روز پس از فرار دستگیر شد.

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: اواخر ماه گذشته یک زن در تماس با پلیس از گم‌شدن همسر خود در یکی از بخش‌های شهر دیلم خبر داد.

وی تصریح کرد: تحقیقات فنی پلیسی با تماس این زن آغاز شد که غروب همان روز برادر قربانی از پیدا شدن جسد برادرش در نزدیکی روستای چاه تلخ دیلم خبر داد البته بررسی ها نشان داد با شلیک از تفنگ سوزنی به شکم و سر، وی به قتل رسیده است و تحقیقات فنی پلیس وارد مرحله جدیدی شد.

سردار عباس‌زاده تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان دیلم و با تحقیقات فنی و پلیسی فشرده، تحقیقات ویژه‌ای از مظنونان صورت گرفت تا اینکه مشخص شد برادرزاده 26 ساله قربانی که جزو مظنونان در بازداشت بود، قاتل است.

فرمانده پلیس استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: مظنون برادرزاده قربانی بوده و پس از  انجام تحقیقات تکمیلی به قتل عموی خود با شلیک دوگلوله تفنگ سوزنی اعتراف کرد و  در این رابطه گفته است به علت اختلاف خانوادگی و به بهانه صحبت بر سر موضوع مورد بحث، با عمویم در باغ شاه قرار گذاشته و سپس او را به قتل رساندم.

انتهای پیام/ا
برچسب ها: بوشهر ، قتل ، جنایت ، شوهر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.