زنجان؛

برگزاری همایش وقف و رسانه در زنجان

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری همایش وقف و رسانه در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:امسال برنامه‌های هفته وقف از روز 29 آذر تا پنجم دی ماه در استان اجرایی خواهد شد که از جمله برنامه‌های هفته وقف همایش وقف و رسانه است.

محمدلو با بیان اینکه از اهداف این همایش تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف با رویکرد وقف نوین است، افزود : این همایش روز 27 آذرماه در سالن شهید شهریاری صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار خواهد شد.

وی هدف دیگر از برگزاری این همایش را تبیین نقش رسانه‌ها در ترویج و تبلیغ سنت حسنه وقف و تجلیل از رسانه‌ها عنوان و اضافه کرد: بهره‌برداری و استفاده از ظرفیت‌های موجود در رسانه‌ها با هدف آشنایی رسانه با اهمیت وقف و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد : در این همایش اصحاب رسانه استان و جمعی از مسئولان اوقاف استان و اوقاف کشور حضور خواهند داشت.

محمدلو با اشاره به اینکه  برنامه‌های  دیگری در  این هفته اجرا خواهد شد خاطر نشان کرد:در تلاش هستیم از این هفته  برای تبیین بهتر فرهنگ وقف در جامعه استفاده کنیم.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: همایش ، وقف ، رسانه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.