زنجان؛

رهنمودهای مراجع معظم تقلید چراغ راه دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت : حمایت روحانیت و مراجع معظم تقلید از دانشگاه آزاد اسلامی همواره چراغ راه این دانشگاه و بیانگر ژرف اندیشی و آینده نگری نسبت به مسائل علمی و فرهنگی کشور دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛به نقل از روابط عمومی،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: رهنمودهای مراجع معظم تقلید در برهه های مختلف تاریخ همواره چراغ راه معضلات و مسائل کشور بوده است و مراجع در طول تاریخ همواره رهبری نهضت های مهم کشور را بر عهده داشته اند .

رجائی به دیدار دکتر میرزاده و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با مراجع تقلید در شهر مقدس قم اشاره کرد و افزود: رهنمودها ، هشدارها  مراجع معظم تقلید در مسائل علمی و فرهنگی چراغ راه دانشگاه آزاد اسلامی می باشد و بر همین مبنا ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دفاتر و بیوت مراجع معظم تقلید و روحانیون برجسته شهر مقدس قم به ارزیابی مسیر طی شده این دانشگاه از نگاه مراجع پی بردند و رهنمودهای بزرگان حوزه علمیه راه این دانشگاه را در رسیدن به قله های بلند علمی ، آموزشی و فرهنگی هموارتر خواهد کرد .

وی اضافه کرد : همه ما ، اعم از مسئولین و تک تک اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در هر سطحی در برابر مقدرات ، فعالیت ها ، توسعه و پیشرفت این مجموعه بزرگ علمی کشور مسئولیت داریم و هیچ کسی برّی از مسئولیت نیست .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان ادامه داد : دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ تاریخی در شرایط دشواری در کشور فعالیتش را شروع کرد ، اما با لطف خداوند ، و حمایت های امام بزرگوار و تلاش های مسئولانش به بزرگترین و با افتخارترین مولود نظام جمهوری اسلامی در بعد علمی و فرهنگی تبدیل شده است .

وی با اشاره به هفته پژوهش گفت : رویکرد مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی پژوهش محوری بانگرش تبدیل علم به ثروت و تکیه بر اقتصاد دانش بنیان می باشد .

رجائی همچنین از اخذ مجوز و تصویب مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد و خاطر نشان کرد : تصویب مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی زنجان می تواند نقطه عطفی در فعالیت های پژوهشی دانشگاه باشد .


انتهای پیام/ش

برچسب ها: مراجع ، چراغ ، دانشگاه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.