نعمتی: خدا نخواست برنده باشیم/ همه می‌دانند از گیتی پسند برتر بودیم

سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت:‌تمام اتفاقات فوتسالی دست به دست هم دادند تا به خواست خدا ما پیروز میدان نباشیم که همین‌طور هم شد.

مصطفی نعمتی سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته رقابتی دیدنی و فوق العاده به نمایش گذاشته شد اما متاسفانه این بازی با بد شانسی ما همراه شد تا بر خلاف جریان بازی نتیجه را گیتی پسند واگذار کنیم. زیرا 4موقعیت گلزنی صد در صد ما که از بین رفت با برخورد توپ به تیرک و زمانی که دروازه بان درون دروازه نبود همراه شد. بازیکنان توانستند دروازه بان گیتی پسند را دریبل کنند اما در نهایت موفق به باز کردن دروازه وی نشدند.
 
وی افزود: در بیشتر زمان بازی و تمام مدت نیمه دوم نبض بازی را در دست داشتیم هر شخصی که بازی را مشاهده کرده باشد به همین نتیجه می‌رسد در نیمه دوم پرس را در تاکتیک خو قرار دادیم و چنان به حریف فشار آوردیم که نتوانست از لاک دفاعی‌اش خارج شود اما متاسفانه تمام فاکتور‌ها دست به دست هم دادند تا طبق خواسته خدا به پیروزی‌ نرسیم معتقدم داوری جزئی از بازی است و نمی‌توان در مورد آن اختصاصی صحبت کرد در رقابتی با سطح و سرعت بالا، چند اشتباه داوری بوجود آمد که طبیعی است.
 
نعمتی در پایان خاطر نشان کرد: در نظر داریم در ازای جدایی طیبی به دلیل مصدومیت بود بازیکنی به تیم اضافه کنیم زیرا یک سهمیه لیگ برتر قابل استفاده داریم بازیکن را در نظر گرفته‌ایم تا در مدت زمان نقل و انتقالات قادر به جذبش در فردوسی مشهد باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: موقعیت ، گلزنی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار