رادیو و تلویزیون در هفته ای که گذشت؛

بهبودی حال "مرتضی احمدی" و "بهزاد فراهانی"

مرتضی احمدی و بهزاد فراهانی دو بازیگر پیشکسوت که به دلیل نامساعد بودن حالشان در بیمارستان بستری شدند، اکنون وضعیت شان بهبود یافته است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

از جمله این‌که "محمد سرافراز" رئیس سازمان صدا و سیما به مناسبت 15 آذر روز بسیج صدا و سیما، پیام داد.
 
 
بنابراین گزارش؛ "مرتضی احمدی" هنرمند پیشکسوت کشورمان به علت مشکلات قلبی در بخش ICU یکی از بیمارستان های تهران بستری شد که با تلاش پزشکان به بهبود نسبی رسید و به بخش عمومی انتقال یافت و حال عمومی این هنرمند مساعد اعلام شده است.
 
همچنین "بهزاد فراهانی" بازیگر پیشکسوت کشورمان سر صحنه تمرین یک نمایش رادیویی دچار حمله قلبی شد و به بیمارستان فیروزگر انتقال یافت و بعد از بهبودی از بیمارستان به منزل خود بازگشت.
 
سید تقی سهرابی مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما به نیابت از رئیس سازمان صدا و سیما از مرتضی احمدی هنرمند پیشکسوت رادیو و تلویزیون عیادت کرد. همچنین وی پیگیر حال بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت کشورمان بود.
 
جلال مقامی پیشکسوت عرصه دوبلاژ و مجری برنامه تلویزیونی خاطره انگیز "دیدنی‌ها" به دلیل مشکل حنجره در بیمارستان قائم البرز بستری شد.
 
در دیگر رویداد این هفته، شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما طی نامه ای از عوامل برنامه "ثریا" و مدیریت شبکه اول سیما به دلیل تهیه و پخش مستندهای سه گانه "شکار روباه"، "رو در رو با شیطان" و "7 دقیقه تا تل آویو" تقدیر کرد.
 
دو سریال تلویزیونی "کوچه اقاقیا" و "ولایت عشق" در قالب رادیو فیلم به روی آنتن رادیو نمایش رفت.
 
گفتنی‌است؛ برنامه "مناظره" این هفته به دلیل همزمانی با عزاداری اربعین حسینی سیدالشهداء (ع) پخش نخواهد شد.
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار