"سید محسن آهنگرانی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بیشتر لوکیشن‌های "پرده نشین" مردم را متعجب کرد

طراح صحنه سریال "پرده نشین" گفت: بیشتر لوکیشن‌ها مردم را متعجب کرد که آیا تیم سازنده در تهران تصویر برداری اثر را انجام داده یا اینکه لوکیشن‌ها در شهرستان ضبط شده است.

سید محسن آهنگرانی، طراح صحنه سریال "پرده نشین" با اشاره به معماری اصیل صحنه‌های این اثر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در منزل "حاج شهیدی" سعی داشتیم که دکور مرد نظر از یک معماری اصیل و خاصی برخوردار باشد.
 
وی افزود: با توجه به فضای سنتی داستان در ابتدا به شهرهای مختلفی سفر کردیم ولی بعد به این نتیجه رسیدیم که با توجه به تعدد لوکیشن‌ها و بازیگران، صلاح است که در تهران بمانیم.
 
آهنگرانی ادامه داد: بیشتر لوکیشن‌ها مردم را متعجب کرد که آیا تیم سازنده "پرده نشین" در تهران تصویربرداری خود را انجام داده یا اینکه لوکیشن‌ها در شهرستان ضبط شده است.
 
طراح صحنه "پرده نشین" با اشاره به دکور منزل "فرهاد آئیش" اظهار داشت: منزل "شهیدی" مسکونی بوده و برای اولین بار است که از آن به عنوان لوکیشن استفاده می‌شود و ما بخشی از آن خانه را که بیشتر شبیه انباری بود، به اتاق خواب تبدیل کردیم.
 
آهنگرانی تصریح کرد: همه اعضای تیم سازنده "پرده نشین" با یکردیگر همکاری خوبی داشتند و "بهروز شعیبی" در مقام کارگردان به خوبی توانست هماهنگی خاصی را بین اعضای گروه به وجود آورد.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار