رئیس سازمان لیگ بیلیارد:

لیگ برتر و دسته یک بزودی برگزار می شود/پرسپولیس و استقلال استقبال کردند

علیرضا محسنی گفت: مصوبات و آئین نامه هایی مبنی بر برگزاری لیگ برتر و دسته یک تنظیم شده است.

علیرضا محسنی رئیس سازمان لیگ بیلیارد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: هاشم اسکندری رئیس فدراسیون آئین نامه جامع و کاملی را تنظیم کرده است که برای اظهارنظر و پیشنهادات به هیئت های بیلیارد و بولینگ ارسال خواهد شد.
 
وی ادامه داد: مکاتباتی با تیم های برتر کشور مثل پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن انجام شده است، به خصوص افشارزاده مدیرعامل استقلال استقبال خوبی کرده، تیم بیلیارد دانشگاه آزاد را به عزیزخانی سپردیم که دانشجویان برتر را معرفی کند، پرسپولیس و مس کرمان هم استقبال خوبی کردند که تیمی در لیگ بیلیارد داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: برای لیگ برتر و دسته یک ما دنبال آن هستیم که حداقل 8 و حداکثر 12 تیم در آن حضور داشته باشند، ولی در حال حاضر تیم ها مشخص نمی باشد.
 
وی ادامه داد: اگر هیئت استانها براساس آئین نامه بتوانند فضای خوب و امکانات و استانداردهای موجود را ترتیب بدهند، بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد، در غیر این صورت به صورت متمرکز در تهران خواهد بود.
 
محسنی در پایان خاطرنشان کرد: ما خوشبین هستیم تا دی ماه کار را شروع کنیم و اولین لیگ برتر و دسته یک ایران را راه اندازی کنیم، ولی بدلیل کارهای اداری شاید به بهمن ماه برسد ولی تمامی تلاش خود را می کنیم تا به سال 94 نکشد و حداکثر زمانی که در نظر گرفته شده است، 22 بهمن با روز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود که امید داریم محقق شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار