وزیر نیرو:

تصفیه‌خانه طرح آب‌رسانی به ساری سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

هم‌اکنون امکان انتقال آب سد شهید رجایی به تصفیه‌خانه و مخازن ذخیره شهر فراهم شده است، ضمن آنکه تصفیه‌خانه آب شرب نیز به میزان 65 درصد پیشرفت دارد.

به‌ گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مهندس "حمید چیت‌چیان" در بازدید از تصفیه‌خانه آب شرب شهر ساری، اظهار داشت: جهت جبران کمبود آب شرب شهروندان ساروی، بخشی از ظرفیت تصفیه‌خانه آب شرب ساری به میزان 500 لیتر در ثانیه راه‌اندازی و در اوایل سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وزیر نیرو تصریح کرد: هم‌اکنون امکان انتقال آب سد شهیدرجایی به تصفیه‌خانه و مخازن ذخیره شهر فراهم شده است ضمن آنکه تصفیه‌خانه آب شرب نیز به میزان 65 درصد پیشرفت دارد و با تلاشی که همکاران ما در استان به‌ویژه در مجموعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران انجام می‌دهند و تدابیری که اتخاذ کرده‌اند، در سال آینده به میزان 500 لیتر در ثانیه به میزان ظرفیت آب شرب تولیدی این شهر اضافه شده و کیفیت آب نیز ارتقا خواهد یافت.

در این بازدید، دکتر "محمدابراهیم یخکشی" مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران نیز ضمن تشریح سیمای طرح، به ارایه گزارش‌ فعالیت‌های انجام‌شده پرداخت و گفت: از مجموع 58 کیلومتر خطوط انتقال آب، 49 کیلومتر آن که عمدتا در اقطار 9000 میلی‌متر بوده، انجام شده است و هم‌اکنون می‌توان آب ورودی از سد به محل تصفیه‌خانه را مشاهده کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار