سنندج؛

سد قشلاق سنندج پاکسازی شد

حاشیه سد قشلاق سنندج توسط 150 نفر از دوستداران طبیعت و از اعضای سازمان مردم نهاد رفتگران طبیعت استان کردستان در مدت سه ساعت پاکسازی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،  در این برنامه ارسلان ازهاری معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استاندار کردستان و مدیر امور آب شهرستان سنندج حضور داشتند. 

سرپرست سازمان مردم نهاد رفتگران طبیعت استان کردستان در این ارتباط گفت: سد قشلاق سنندج یکی از جاذبه های گردشگری و همچنین یکی از منابع اصلی تامین آب شرب شهرستان سنندج و حومه است و توجه به پاکیزگی حاشیه سد و سطح آب نیازی ضروری و وظیفه ای اجتماعی است.

آشتی علوی با اشاره به اینکه در این راستا تعدادی از دوستداران محیط زیست در قالب فعالین انجمن رفتگران طبیعت طی مراسمی حاشیه اطراف این سد را پاکسازی کردند، افزود: با فراخوان اعلام شده از طرف اعضای فعال انجمن و نظارت و همکاری فرمانداری شهرستان سنندج با همراهی نهاد های شرکت آب منطقه ای، جمعیت هلال احمر، صدا و سیمای مرکز کردستان و حضور خودجوش بیش از 150 نفر از این برنامه در مدت سه ساعت برگزار شد و حجم انبوهی از زباله های حاشیه و سطح آب سد وحدت پاکسازی گردید.

سرپرست انجمن رفتگران طبیعت استان کردستان بیان کرد: تا کنون بیش از 17 برنامه پاکسازی محیط زیست توسط این نهاد در استان برگزار شده است و همچنین به صورت ملی نیز 900 برنامه به مرحله اجرا درآمده است.
علوی در پایان از تمام مسوولین حوزه های مرتبط با محیط زیست، آب، کشاورزی و سلامت خواست حمایت بیشتری را از نیروهای داوطلب

انجام دهند تا دسترسی به اهداف کلان زیست محیطی استان و کشور تسریع یابد.

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: سنندج ، سد ، پاکسازی ، دوستداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.