تجمع بزرگ یاوران وقف در استان البرز

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اوقاف و امور خیریه البرز گفت:‌تجمع بزرگ یاوران وقف همزمان با هفته وقف در شهرستان‌های استان البرز برگزار می‌شود.

علیرضا علیپور معاون توسعه منابع و پشتیبانی اوقاف و امور خیریه البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ یاوران وقف در استان البرز افزود: تجمع بزرگ یاوران وقف همزمان با هفته وقف در شهرستان‌های استان البرز با حضور جمعی از واقفان و متولیان وقف برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این طرح همزمان با هفته وقف از 29آذر ماه تا 5دی ماه سال 93 به منظور گسترش فرهنگ وقف و گرامی داشت هفته وقف در شهرستان‌های استان البرز در دست اجرا است.
 
علیپور تصریح کرد:‌برگزاری تجمع بزرگ یاوران وقف با حضور هزار یاور وقف در شهرستان البرز روز دوشنبه یک دی ماه سال 93 در شهرستان نظر آباد، برگزاری تجمع بزرگ یاوران وقف روز چهارشنبه 3دی ماه سال جاری در شهرستان کرج از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه استانی موقوفات در استان البرز، نواختن زنگ وقف در شهرستان‌های استان البرز، برگزاری آیین‌های عزاداری و نوحه خوانی در امامزادگان و بقعه متبرکه از اقدامات دیگری اوقاف و امور خیریه استان البرز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یاوران ، وقف ، استان ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار