ژیلا احمدی گفت: «زنان تنها» عنوان مجموعه‌ای با 20 داستان است که به مشکلات حقوقی زنان می‌پردازد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،ژیلا احمدی گفت: «زنان تنها» عنوان مجموعه‌ای با 20 داستان است که به مشکلات حقوقی زنان می‌پردازد.

این نویسنده گفت: در جامعه ایران مسائل حقوقی و اجتماعی زیادی در ارتباط با زنان وجود دارد و من تلاش کرده‌ام بخشی از این مشکلات را با نگارش 20 داستان به تصویر بکشم.

او همچنین گفت رمانی را با شخصیت محوری فردی ایثارگر نوشته است. او که هنوز در مورد نام این رمان تصمیمی نگرفته است، افزود: در این رمان به گونه‌ای غیرمستقیم به مسائل مذهبی و اخلاقی اشاره شده است.

دو اثر یادشده در حوزه ادبیات بزرگسال این نویسنده قرار دارند، اما ژیلا احمدی در حوزه ادبیات کودک نیز همچنان دست به قلم است.

او مجموعه‌ای از شعرهایش را با درون‌مایه آموزشی بهداشتی ویژه کودکان سروده است. همچنین سه کتاب با موضوعیت صرفه‌جویی در آب و برق و گاز را در قالب چهارپاره برای کودکان در دست چاپ دارد. کتاب «نمکی، غازک و جوجو» از دیگر نوشته‌های اوست که به بیان داستانی در فضای اتوپیایی ویژه کودکان می‌پردازد.

احمدی گفت: بسیاری از کارهایی که من می‌نویسم به نوعی نیازهای جامعه را برطرف می‌کند، مثل همین کتابی که در زمینه صرفه‌جویی نوشته‌ام، اما نمی‌دانم چرا ناشری از این آثار استقبال نمی‌کند. من نویسنده‌ای هستم که پیش از این بیش از 20 ناشر در زمینه چاپ آثارم فعال بودند اما امروز وضعیت نشر به گونه‌ای است که نویسندگان را نسبت به نگارش تازه‌های‌شان دلسرد می‌کند. این در شرایطی است که سرقت‌های ادبی همچنان از معضلات جامعه ماست.

/ انتهای پیام

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار