۹۹ ترانه کودکانه؛

بهترين ترانه‌های شاد كودكانه + دانلود

با نرم افزار 99 ترانه کودکانه می توانید ساعت ها کودکان خود را سرگرم کنید و شعرهای موجود را به آنها یاد بدهید.این ترانه همه ترانه های شاد کودکانه می باشد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حتما شده بعضی وقتا کودکان دلبندتان از شما بخواهند که یک شعر برای آنها بخوانید یا نه به آنها یک شعر یاد بدهید در چنین شرایطی نمی دانید برای فرزند خود چه چیزی بخوانید یا چه شعری را آموزش دهید که مناسب فرزند شما باشد.این ها می تواند یک مشکل باشد. شما کاربران دریچه فناوری اطلاعات نگران این موضوع نباشید زیرا ما برای کودکان شما هدیه ی ویژه داریم که می توانید با آن کودکان خود را سرگرم آموزش و حتی هدیه دهید. نرم افزاری که می خواهیم آن را به شما کاربران گرامی معرفی کنیم شامل 99 ترانه کودکانه شاد برای کودکان دلبند شما می باشد.

ترانه های کودکانه

در اين برنامه 5 آهنگ اول بصورت آفلاين در برنامه قرار داده شده است و بقيه آهنگ ها با كليك كردن روي آنها از سرور مركزي دانلود و ذخيره مي شوند. هدف از اين كار سهولت بازديد كاربران از محيط برنامه (برنامه با حجم پايين تر) قبل از خريد صورت گرفته و در صورت تمايل به خريد مي توانيد بقيه آهنگ ها را از داخل برنامه دانلود كنيد. اين امكان براي شما فراهم شده است كه ابتدا بخشی از هر آهنگ را دانلود کرده و گوش کنید(با زدن دگمه توقف يا برگشت در حین دانلود) و اگر مورد پسندتان بود ادامه آهنگ را نیز دانلود کنید (با زدن دگمه ادامه دانلود). لطفا قبل از دانلود برنامه ، توانايي پخش فرمت mp3 در گوشي تان را با استفاده از تعداد بخش هاي رايگان موجود در برنامه آزمايش كنيد تا از اجراي آنها مطمين شويد و بعدا اقدام به دانلود نماييد.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

 ترانه های کودکانه ترانه های کودکانه ترانه های کودکانه ترانه های کودکانه


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 4.47 مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۴:۰۶ ۱۲ تير ۱۳۹۷
خیلی مسخره است دانلودش کردم اما فایل باز نمیشه.......
آخرین اخبار