پیگیرینی: یونایتد عنوان قهرمانی را یدک می‌کشد/ به چلسی حتی فکر هم نمی‌کنم

مانوئل‌ پیگرینی سرمربی باشگاه منچستر سیتی هر چند به چلسی فکر هم نمی‌کند اما بر این باور که منچستریونایتد عنوان قهرمانی را یدک می‌کشد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت‌های هفته هیجدهم لیگ برتر انگلیس دو تیم منچستر‌سیتی و وستبروم‌ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت منچستر‌سیتی موفق شد با نتیجه 3بر1 از سد این تیم بگذرد.
 
با پیروزی که باشگاه منچسترسیتی‌ برابر وسترومویچ‌ بدست آورد این تیم موفق شد به رکورد نه بازی بدون شکست دست یابد رکوردی که این باشگاه بی سابقه بوده است.
 
مانوئل‌ پیگرینی‌ سرمربی باشگاه منچسترسیتی‌ در این  خصوص گفت: من از این مسئله آگاهی نداشتم و هیچ نگرانی هم در مورد رکورد ندارم، من تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا امتیازات را اضافه کنم چرا که هم اکنون به کورس قهرمانی برای کسب جام بسیار نزدیک شده‌ایم و میخواهیم عنوان قهرمانی را در امسال باز هم به تیم چلسی ضمینه کنیم.
 
تیم برنلی‌ نیز از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است، اما اگر فکر می‌کنند که دیدار آسانی پیش رو داریمف این طور نیست ما با آنها مشکلاتی خواهیم داشت ما در برابر آنها مانند تیم‌های دیگر ظاهر خواهیم شد و من هم اطمینان دارم کورس قهرمانی در رقابت‌های امسال لیگ پریمبر‌ تنها میان دو تیم نیست، چرا که تیم‌های دیگری هم  وجود دارند و می‌ توانیم به باشگاه منچستر‌یونایتد اشاره کنیم که عنوان قهرمانی را یدک می‌کشد.
 
مانوئل پیگرینی در ادامه در خصوص پیروزی برابر وستبرومویچ گفت: ما سه گل به ثمر رساندیم، اگر چه ما مهاجم هم در این بازی نداشتیم و این مسئله اصلا آسان نبود. وقتیکه سه بر صفر جلو باشید مهم است که بخواهید از مصدومیت‌ها جلوگیری کنید.

داوید سیلوا مهارت فوق العاده‌اش را در جلوی دروازه نشان داد، بنابر این ما می‌توانیم او را به عنوان یک گزینه بسیار خوب در نظر بگیریم و همچنین می‌توان این قابلیت‌ها را در دیگر بازیکنان نیز مشاهده کرد.

من در این مقطع زمانی به چلسی فکر نمی کنم ما به این احتیاج داریم که در تمام بازی‌های خود به پیروزی دست یابیم.
ما باید در خانه برنلی بازی کنیم و هنوز هم 20 بازی دیگر تا پایان فصل برای رونمایی از چهره برنده باقی مانده است و کورس قهرمانی در پایان ماه دسامبر به پایان نمی‌رسد. هر تیمی که بتواند به امتیاز 86 برسد بدون شک برنده خواهد شد.

دسامبر فصل بسیار مهمی است و این هفته ، هفته کلیدی است. ما باید برای 9 امتیاز تلاش کنیم اما فکر می‌کنم با این وجود این هفته برای رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس تصمیم نمی‌گیرد. اما این بسیار مهم است که ما به تیم برتر تا آنجایی که می‌توانیم تبدیل شویم و این یک امتیاز بزرگ برای شروع نیم فصل می‌باشد و می‌تواند به ما و تیممان کمک شایانی کند.

گفتنی است، باشگاه منچستر سیتی با پیروزی برابر برنلی در روز یکشنبه می‌تواند رکورد شکنی کند و عنوان 10 پیروزی را در این فصل به افتخاراتش ضمیمه کند در حالی که با سه امتیاز اختلاف در تعقیب تیم صدرنشین و آماده این روزهای لیگ جزیره یعنی چلسی باشد و امید به آن داشته باشد که چلسی به یک تساوی و شکست بسنده کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قهرمانی ، تیم ، عنوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار