معاون آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران خبر داد

11دی ماه رونمایی از 40 بسته آموزشی سلامت روان، جامعه و خانواده

رحمانی گفت: 40 بسته آموزشی غیر حضوری با محوریت سلامت روان جامعه و خانواده روز 11 دی ماه از سوی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران رونمایی می‌شود.

دکتر مجید رحمانی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های آینده حوزه معاونت آموزشی این واحد گفت: با توجه به نامگذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقا فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، بسته آموزشی ارتقای سلامت روان خانواده و جامعه بر اساس رویکرد روانشناختی  شامل 40 بسته آموزشی غیرحضوری با همکاری اساتید برتر دانشگاه‌ها توسط این مجموعه تهیه و تدوین شده است. 
 
وی افزود: عناوینی همچون کاهش بدرفتاری کودکان، کاهش تعارضات خانوادگی، ارتقا مهارت والدین در تربیت فرزندان، پیشگیری از طلاق همسران و راهکار کنترل خشم و پرخاشگری در این بسته مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در روز 11 دی ماه رونمایی می‌شود. 
 
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران عنوان کرد: به منظور سهولت در دسترسی مخاطبان به این محتوای آموزشی، تفاهم نامه‌ای  با وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارشاد و دانشگاه تهران برای توزیع این بسته‌ها منعقد شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار