سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

مردم با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تیر فتنه‌گران را به سنگ زدند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم با شرکت بیش از ۷۰ درصدی در دور بعدی انتخابات ثابت کردند که پای ارزش‌هایشان ایستاده‌اند و تیر فتنه گران به سنگ خورده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ سردار محمدرضا نقدی در حاشیه همایش "بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه88" و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رژیم انگلیس رژیم اشراف است، به همین جهت قدرت رویارویی مستقیم با انقلاب‌ها را ندارد، لذا به تفرقه افکنی، نفوذ و خیانت رو می‌آورد.

رئیس بسیج مستضعفین ادامه داد: انگلستان برای دستیابی به این اقدامات روش‌های خاص خود را دارد، مانند نفوذ در خانواده‌های سر‌شناس و آقازاده‌ها، بحث مذهب سازی، گروه سازی و حزب سازی رسانه‌های تفرقه انداز.

وی با بیان اینکه ۹۳ درصد رسانه‌هایی که برای تفرقه اندازی بین شیعه و سنی فعالیت می‌کنند اغلب پایگاه‌شان در لندن است، تصریح کرد: انگلستان تمام این ظرفیت‌ها را در فتنه ۸۸ پای صحنه آورد به طوری که بی‌بی سی پایگاه فرماندهی تمام آشوب‌ها بود.

سردار نقدی ادامه داد: دبیر سیاسی سفارت انگلستان در ایام فتنه به دفتر کاندیدای فتنه‌گر رفت و آمد داشت و در زمینه این قبیل اقدامات کشور انگلستان کتاب ۶۰۰ صفحه‌ای چاپ شده است که تمام آن سند دخالت انگلستان در فتنه ۸۸ است.

رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران در میان تمام آشوب‌های منطقه کشوری آرام و با ثبات است تصریح کرد: علت این امر عدم وجود سفارت انگلیس و آمریکا در کشور است.

وی در خصوص اینکه آیا سران فتنه برای ادعایشان مدرک ارائه داده‌اند، اظهار داشت: خود آمریکا و انگلیس با نظرسنجی‌هایی که در سال ۸۸ انجام داده بودند، می‌دانستند که پیروز انتخابات در کشور چه کسی است، دولتی که در ۴ سال کار مستمر، خدمات ویژه‌ای به مردم ارائه داده بود، طبیعی است که در انتخابات رای بیاورد.

سردار نقدی ادامه داد: تلاش آن‌ها ایجاد جنگ داخلی در کشور بود که با حکمت رهبر فرزانه انقلاب و اخلاص مردم به اسلام و حفظ وحدت این فتنه سپری شد و مردم با شرکت بیش از ۷۰ درصدی در دور بعدی انتخابات ثابت کردند که پای ارزش‌هایشان ایستاده‌اند و تیر فتنه گران به سنگ خورده است، ضمن اینکه آن‌ها اگر سندی داشتند، در طول این مدت ارائه داده بودند.

برچسب ها: رئیس ، سازمان ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار