حسین فدایی در میزگرد ششمین کنگره سراسری جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

اقتصاد مقاومتی گفتمان مورد نیاز این مقطع است/تکیه بر ظرفیت درونی نظام عامل پیروزی در مذاکرات

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: تمامی تلاش نظام سلطه و منحرف این است که گفتمان‌های دیگری را جایگزین گفتمان‌های مورد نیاز کشور در هر مقطع بکنند و از این راه تنش سیاسی را در جامعه سازماندهی دهند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حسین فدایی دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در میزگرد ششمین کنگره سراسری حزب متبوعش با اشاره به تشریح آسیب‌شناسی اختلاف میان اصول‌گرایان گفت: اختلاف اصول‌گرایان کجاست که وحدت را بهم زده است این آسیب‌شناسی را می‌توان در چند محور بررسی کرد یکی از موارد این است که نباید اهداف با آرمان انقلاب اسلامی را فراموش کنیم مسئله دیگر این است که اسلام باید مبنای تمامی حرکت‌ها باشد و نمی‌توان با قرائت‌های مختلف دنبال کنیم بلکه اصل راه مسیر ولی فقیه است.
 
وی در ادامه افزود: محتوای وحدت علاوه بر تکیه به اسلام گفتمان‌های مورد نیاز در هر مقطع است و گفتمان مورد نیاز این مقطع اقتصاد مقاومتی است، بنابراین باید تمامی ظرفیت‌های مسئله را در سهم و باور مسئله و ثانیا در مقام اجرا بسیج کنیم. 

فدایی با اشاره به سعی معاندان نظام علیه کشور تصریح کرد: تمامی تلاش نظام سلطه و منحرف این است که گفتمان‌های دیگر را جایگزین کند و از این راه تنش سیاسی و دوقطبی‌سازی را در جامعه سازماندهی کند و ما باید در این میدان که ضرورت اجتناب‌ناپذیر انقلاب اسلامی بحث قدرت درون‌زای نظام و تکیه بر ظرفیت خودمان را در پیش بگیریم در این صورت این مسأله قدرتی می‌شود و می‌توانیم در مذاکرات پیروز شویم و اگر کسی صدای دیگری سر دهد با مواضع رهبری زاویه دارد.  
 
دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اصول‌گرایان مخالف استیلای بیگانگان هستند بنابراین باید جبهه گسترده‌ای براساس گفتمان مقام معظم رهبری سامان دهیم و مشکلات کشور را حل کرده و در اقتصاد مقاومتی موفق شویم.  
انتهای پیام/

برچسب ها: تنش ، مسیر ، اختلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار