کارگردان فیلم سینمایی «نزدیکتر» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هر فیلمسازی امید به گرفتن سیمرغ دارد

«مصطفی احمدی» گفت: هر فیلمسازی به این فکر می‌کند که فیلم او بهترین است و امید به گرفتن سیمرغ دارد.

«مصطفی احمدی» کارگردان فیلم سینمایی «نزدیکتر» در خصوص علل راهیابی این اثر به بخش نگاه نو جشنواره سی و سوم فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: از اینکه چرا فیلم من و دیگر فیلم‌ها به بخش مسابقه راه پیدا کردند را باید از هیات انتخاب پرسید، چون تصمیم نهایی را آن‌ها می‌گیرند.

وی در خصوص همکاری با بازیگران چهره در این فیلم بیان کرد: این دسته از بازیگران اینقدر حرفه‌‌ای هستند که در وهله اول کیفیت فیلمنامه را مد نظر قرار داده و اعتماد به کارگردان، رفاقت و دوستی، جزء گزینه‌های بعدی آن‌ها است.

این کارگردان در مورد کاندید شدن برای سیمرغ در بخش‌های مختلف اظهار داشت: هر فیلمسازی به این فکر می‌کند که فیلم او بهترین است و امید به گرفتن سیمرغ دارد و چون بهترین شانس هم همکاری با بهترین‌های سینما در این فیلم بود، امیدوارم نظر منتقدان و داوران را جلب کنم.

احمدی گفت: امیدوار بودم برای ساخت این فیلم از طرف مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی حمایت شویم ولی بنا به دلایلی این همکاری صورت نگرفت و «نزدیکتر» با حمایت بخش خصوصی ساخته شد.

کارگردان فیلم «نزدیکتر» در مورد حمایت دولت برای کمک رسانی به بخش خصوصی اظهار داشت: امیدوارم سینماگران بیشتر از مردم درک کنند که قرار نیست ما برای یاری دستمان را جلوی همه دراز کرده و طلب یاری کنیم، باید راهکار‌های مثبت اتخاذ کرده و با برنامه ریزی دقیق بودجه بندی کنیم و دست دولت را در زمینه سرمایه گذاری در زیر ساخت‌ها بیشتر باز نگه داریم.

وی در پایان در خصوص عملکرد فارابی بیان کرد: عدالت بیشتری را از بنیاد فارابی در جشنواره امسال شاهد بودیم چون حمایت‌ها به طور مساوی و عادلانه در بین فیلم‌ها صورت گرفت.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار