احتمال اکران «نزدیک‌تر» در اواخر مهر ماه

«مصطفی احمدی» گفت: در حال رایزنی و تلاش برای گرفتن پروانه نمایش فیلم «نزدیک‌تر» هستیم تا فیلم را اواخر مهر و اوایل آبان و بعد از ماه محرم اکران کنیم.

مصطفی احمدی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص زمان اکران فیلم "نزدیک‌تر" گفت: بعد از جشنواره فیلم فجر، "نزدیک‌تر" یک دقیقه و نیم کوتاه‌تر شد و بابت بازخوردهایی که از تماشاگران محترم، منتقدین و همکارهایمان گرفتیم احساس کردیم که این اتفاق بیفتد.

وی افزود: در حال رایزنی و تلاش برای گرفتن پروانه نمایش هستیم تا فیلم را اواخر مهر و اوایل آبان بعد از ماه محرم اکران کنیم.

وی در پاسخ به اینکه دوست دارد فیلمش را چه فصلی از سال اکران کند گفت: قاعدتا "نزدیک‌تر" چون فیلمی است که مختص دانشجوها و خانواده‌ها است بهترین زمان برای اکران آن فصل پاییز است و به خاطر اینکه فیلم مختص بچه‌‌ها و خانواده‌های پرجمعیت نیست تابستان برای اکران آن مناسب نخواهد بود.

گفتنی است مصطفی احمدی بعد از 23 سال که دستیار کارگردان بوده در جشنواره فیلم فجر سال 1393 و بخش مسابقه نگاه نو با کارگردانی فیلم "نزدیک‌تر" شرکت کرد.

این فیلم داستان یک خانواده است که دوباره بعد از مدت‌ها دور هم جمع می‌شوند و "بهرام توکلی" و "هستی بروشتنی" فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند. پگاه آهنگران و پارسا پیروزفر از بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار