برای فرار از دست ماموران؛

خودزنی سارق مسلح او را به کام مرگ کشاند

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از جان باختن مردی تبهکار به اتهام سرقت مسلحانه خبر داد که برای فرار از دست ماموران اقدام به خودزنی کرده بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،جعفر رحمتی با اشاره به گزارش‌های رسیده در مورد سرقت با تهدید اسلحه گرم در دو شهر خرم‌دره و ابهر اظهار داشت: پیگیری این گزارش‌ها به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی به کشف‌های صورت گرفته در مورد ماهیت سارقان اشاره و اضافه کرد:‌ در ادامه تحقیقات مشخص شد که این سرقت‌ها توسط گروهی خاص انجام می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به صدور فرمان دستگیری افراد درگیر در این سرقت‌ها افزود: متهم این پرونده با نام‌ (الف - الف)معروف به شیطان به محض اطلاع از حضور پلیس در محل با سلاح سرد به ماموران حمله‌ور شد.

این مسئول به اقدام متهم در خودزنی از ناحیه گردن اشاره کرد و بیان داشت: این فرد که به شیطان معروف است، برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رحمتی به دستگیری متهم دیگر پرونده با نام (س- خ) اشاره کرد و گفت: متهمان این پرونده توسط شاکیان شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه تحقیقات پرونده سرقت با تهدید سلاح‌های گرم در شهرستان‌های خرم‌دره و ابهر در جریان است، ادامه داد: در حین این تحقیقات بود که خبر جان باختن متهم نخست این پرونده در بیمارستان به دلیل شدت جراحت وارد شده در اثر خودزنی به پلیس رسید.

انتهای پیام/م

برچسب ها: زنجان ، سارق ، مرگ ، خودزنی ، فرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.