مجید پروین: جوانان پرسپولیس صدرنشین نیم فصل دوم بازی‌ها هستند

سرمربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس گفت: در جدول نیم فصل دوم بازی‌ها صدرنشین هستیم و با چهار تیم از پنج تیم بالای جدول بازی داریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مجید پروین  افزود: تیم ما در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته اما شرایط جدول و نتایج حریفان باعث شده بود در مکان پنجم جدول بمانیم ولی خوشبختانه بچه‌ها بالاخره مزد زحمتشان را گرفتند و در جدول صعود خوبی داشتیم و اکنون در مکان سوم جدول قرار داریم.
 
وی درباره عملکرد خاص تیمش در هفته‌های پایانی نیم فصل اول ادامه داد: این روند نتیجه‌گیری از آن زمان آغاز شد و ما در نیم فصل دوم از 9 بازی به 8 پیروزی و یک شکست رسیدیم و به این ترتیب در جدول نیم فصل دوم تا به اینجا صدرنشین هستیم. در جدول کلی هم با 47 امتیاز، دو امتیاز از صدر جدول فاصله داریم که البته مقاومت یک بازی عقب افتاده هم دارد.
 
سرمربی جوانان پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات و کمبودهایی که از ابتدای فصل وجود داشت و آغاز دیر هنگامی هم که داشتیم، باید گفت تیم‌های پایه پرسپولیس در این فصل نسبت به سال‌های قبل بهترین عملکرد را داشتند و در حال حاضر سه تیم از چهار تیم ما در جمع سه تیم برتر قرار دارند. البته خود ما در ادامه رقابت‌ها در شش بازی، پنج بازی سخت داریم. مقاومت، سایپا، استقلال، پیکان و نیروی زمینی حریفان ما خواهند بود که به ترتیب تیم‌های یکم، دوم، چهارم، پنجم و هشتم جدول هستند.
 
پروین با اشاره به آخرین بازی تیمش تصریح کرد: بازی سختی بود چون شش نفر از بازیکنان را به دلیل محرومیت و مصدومیت نداشتیم. دفاع کنار نداشتیم و در عمل با 12 بازیکن، دو بازی حاضر شدیم و امکان یک تعویض داشتیم، اما بچه‌ها غیرت کردند و نتیجه خوبی گرفتیم. اکثر این بچه‌ها را برای بازی‌های بعدی داریم. پنجشنبه این هفته و هفته آینده به ترتیب برابر سایپا و استقلال بازی می‌کنیم و احتمالا محسن ابرقویی که از گلزن‌های خوب ما است به دلیل مصدومیت کشاله در این بازی حاضر نخواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار