خضری در جمع خبرنگاران:

اختصاص 12 میلیارد تومان برای مستمری دانش‌آموزان شین‌آبادی/ به دنبال دائمی کردن مستمری در لایحه بودجه هستیم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از احتمال دائمی کردن مستمری دانش آموزان شین آبادی در لایحه بودجه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به مستمری دانش آموزان شین‌آبادی در ردیف‌های بودجه‌ای سال 94 گفت: از ابتدای حادثه برای دانش آموزان شین‌آبادی به دنبال این موضوع بودیم که مستمری این دانش اموزان را تامین کنیم.
 
وی با بیان این که دولت دهم چندان به موضوع مستمری دانش آموزان شین آبادی اهمیت نداد، افزود: دولت یازدهم هم در لایحه سال 93 علی‌رغم پیشنهادات مربوطه بودجه‌ای را در این رابطه مدنظر قرار نداد که امسال خوشبختانه با مصوبه هیئت دولت ردیفی به عنوان مستمری برای دانش آموزان شین آبادی در لایحه بودجه تخصیص داده شد.  
 
خضری در ادامه متذکر شد: این ردیف بودجه‌ای تنها مختص به 29 دانش‌آموز شین آبادی است.  
 
وی ادامه داد: این مستمری خوشبختانه شامل همه دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی خواهد شد.  
 
این نماینده مجلس در ادامه بیان داشت: امسال مبلغ پیش‌بینی شده برای مستمری دانش آموزان شین آباد در بودجه مبلغی بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان بود.
 
وی با اشاره به پیشنهادات مبنی بر افزایش مبلغ مستمری دانش آموزان شین آبادی در کمیسیون بهداشت مجلس ادامه داد: در جلسه‌ای که کمیسیون بهداشت با اعضای کمیسیون اجتماعی مبنی براین موضوع برگزار کرد دو کمیسیون مد نظرداشتند که این از 8 هزار میلیارد به 12 هزار میلیارد افزایش پیدا کند که خوشبختانه اعضای کمیسیون بهداشت و اجتماعی با این موضوع موافقت کردند.  
 
خضری با بیان این که به دنبال دائمی کردن مستمری برای دانش آموزان شین آبادی در لایحه بودجه هستیم در ادامه بیان داشت: قرار است افزایش مبلغ مستمری دانش آموزان شین آبادی در کمیسیون تلفیق مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد که امیدواریم افزایش مبلغ مستمری دانش آموزان شین آبادی مورد موافقت اعضای کمیسیون تلفیق هم قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار