«تکرگ» اوایل بهمن منتشر می‌شود

حضور «مازیار فلاحی» و «محمد علیزاده» در آلبوم «میثم ابراهیمی»

آلبوم «تگرگ» با صدای «میثم ابراهیمی» اوایل بهمن منتشر می‌شود.

میثم ابراهیمی خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: آلبوم جدید من با نام "تگرگ" از اوایل بهمن ماه توسط شرکت آوای فروهر منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: در این آلبوم "مازیار فلاحی" یک قطعه را آهنگسازی کرده و یک قطعه را نیز با هم به صورت مشترک خوانده‌ایم.

ابراهیمی افزود: "مازیار فلاحی" یکی از دوستان بسیار خوب من است و به دلیل احساسی بودن سبک صدای هر دو تصمیم گرفتم یک قطعه‌ی مشترک با هم در آلبوم "تگرگ" داشته باشیم و فکر می‌کنم این ترک مورد اقبال قرار گیرد.
 
خواننده تیتراژ سریال "دردسرهای عظیم" در ادامه تصریح کرد: تیزر اصلی آلبوم هم ساخته شده و پس از پخش در کنسرت‌ها از اوایل بهمن در فضای مجازی منتشر می‌شود.

ابراهیمی درباره برنامه‌ی کنسرت‌های خود گفت: با انتشار آلبوم تمام تلاش خود را می‌کنیم که قبل از آغاز سال جدید کنسرتی را برگزار کنیم اما در صورت محیا نشدن شرایط در سال آینده دربهترین زمان کنسرت خود را به همت شرکت آوای فروهر برگزار خواهیم کرد.

 ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: همراه با انتشار آلبوم "تگرگ" از اواخر بهمن اوایل اسفند ماه سریالی در تلویزیون پخش می‌شود که تیتراژ ان را من خوانده‌ام که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.
 
گفتنی است در این آلبوم ستارگانی چون "مازیار فلاحی" و"محمد علیزاده" آهنگسازی در یک قطعه "میلاد ترابی"، پازل بند، آهنگساز و تنظیم ،"کوشان حداد"، تنظیم "امیر بهادر دهقان" ، " علیرضا طلسیچی " و " فولاد غفاری" حضور دارند.

بار اصلی ترانه‌های آلبوم "تگرگ" بر دوش "مهرزاد امیر خانی" بوده و"حدیث دهقان" نیز در این آلبوم با 4 ترانه حضور دارند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۵:۵۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
خیلی قشنگ می خونن
آخرین اخبار