امیرشقاقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جنجال، فوتبال بانوان را تخریب می‌کند/عرب عامری مدیری با داریت است

سرمربی تیم فوتبال بانوان بیان کرد: تیم ملی فوتبال بانوان به حمایت احتیاج دارد ایجاد جنجال فوتبال بانوان را تخریب می‌کند.

مهناز امیرشقاقی سرمربی تیم فوتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان از دوشنبه 14 دی ماه برپا شده است سطح آمادگی ملی‌پوشان در مرحله نخست اردو ارزیابی شده است. دومین مرحله اردو ملی‌پوشان با نفرات گذشته و جدید برپا شده است.  

وی ادامه داد: کادرفنی تیم ملی بزرگسالان پس از پایان مرحله دوم و در سومین مرحله اردوی تیم ملی نفرات اصلی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام می‌کند.  
 
امیر شقاقی بیان کرد: تیم ملی اسفندماه عازم رقابت‌های آسیایی می‌شود فرصت محدودی در اختیار داریم مسئولان کادرفنی با آگاهی از زمان محدودی که تا شروع رقابت‌ها در اختیار دارند اقدام به دعوت از بازیکنان کردند که از لحاظ فنی در شرایط مطلوبی قرار دارند. فرصت لازم برای آماده‌سازی بازیکنان آماتور در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ادامه داد: تیم ملی فوتبال بانوان طی 2 سال گذشته هیچ‌گونه فعالیتی نداشته است بازیکنان علیرغم اینکه در لیگ برتر شرکت دارند اما از لحاظ آمادگی جسمانی شرایط بازی‌های آسیایی را ندارند. از طرفی تیم‌های چین دلائوس از تیم‌های پرقدرت آسیا محسوب می‌شوند.
 
*شرایط برای تیم ملی بزرگسالان بسیار سخت است

سرمربی افزود: گروهی با تیم‌های سخت و از طرفی شرایط آب و هوایی چین رقابت‌ها را برای ملی‌پوشان کشورمان با مشکل مواجه کرده است.  

وی افزود: ملی‌پوشان با پوشش و حجاب که به مصاف حریفان می‌روند. شرجی بودن آب و هوای کشور میزبان طوفان‌ها و باران‌های شدید شرایط بازی‌ها را غیرقابل پیش‌بینی کرده است.  
 
وی ادامه داد: کادرفنی برای یافتن شهرستانی از کشورمان که از لحاظ آب و هوایی با شرایط کشور میزبان هماهنگی داشته باشد تلاش بسیار انجام داده است متأسفانه در این فصل استانی برای برپایی اردو در کشورمان مطابق با آب و هوای کشور چین نیست.

سرمربی افزود: فوتبال بانوان با محدودیت و مشکلات فراوانی مواجه است. انتقادات و حاشیه‌سازی برای تیم‌های فوتبال بانوان زمینه‌های سقوط این تیم را فراهم می‌کند. فوتبال دوستان و مسئولان ورزشی باید زمینه‌های موفقیت تیم‌های ملی را فراهم کنند. متأسفانه انتقادات بی‌رحمانه فقط به روند صعودی پیشرفت بانوان ضربه می‌زند.

امیرشقاقی افزود: بازیکنان بهترین کارشناس برای اظهار نظر درخصوص کادرفنی و شرایط تیم ملی هستند. افراد بی‌آگاه نباید درخصوص فعالیت‌های تیم ملی اظهار نظر کنند.
 
سرمربی ادامه داد: الهه عرب عامری فردی بسیار باسواد و با دانش است. عرب عامری تجربه سال‌ها مدیریت در ورزش را دارد. اخلاق‌مداری یکی از خصوصیات اخلاقی عرب عامری است.

وی افزود: عرب عامری از تجربه بالایی برخوردار است با شناختی که از عرب عامری دارم به طور حتم در کمیته بانوان و فدراسیون فوتبال موفق می‌شود. ایجاد حاشیه برای نایب رئیس جدید فدراسیون فوتبال اخلاقی نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار