سالوخوویچ: تیم ایران با استفاده ازپتانسیل خودمی تواند بهترشود

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ازبکستان عملکرد تیم ملی ایران را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان این کشور درباره بازی تیم ملی ازبکستان مقابل ایران گفت: این بازی بهترین تمرین برای دو تیم بود و هر دو تیم خوب جنگیدند.

تیم ایران شانس زدن گل به ما را داشت اما ما با عملکرد بهتر توانستیم به گل برسیم. بازیکنان تیم ملی ایران خوب کار کردند اما دروازه‌بان و کاپیتان این تیم عملکرد بهتری داشتند.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی ایران افزود: تیم ایران این شانس و پتانسیل را دارد که بهتر از این‌ها کار کند و در آینده موفق‌تر باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ازبکستان درباره مسابقه‌های مقدماتی المپیک بیان کرد: اولین رقابت مهمی که تیم ازبکستان پیش رو دارد، مسابقه‌های مقدماتی المپیک است و به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم سه بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران انجام دهیم. ما با تیم‌های هنگ‌کنگ، اردن و فلسطین برای حضور در المپیک ریو رقابت می‌کنیم. امیدوارم هم تیم ما و هم تیم ایران بتوانند از گروه خود صعود کنند.

وی در پایان درباره سطح کیفی فوتبال بانوان ایران گفت: شیوه بازی تیم ایران بسیار مطلوب است. من و سرمربی تیم ملی ایران یک هدف داریم و آن هم موفقیت تیم‌مان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار